Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

Ik ga gwn afhalen in MM Hasselt. De winkel is nu ook beter gelegen. Nimmer in dat stadscentrum liggen kloten :unsure:

Hoop dat die ps5 upgrade vrijdag gwn direct beschikbaar is, anders laat ik PS4 versie maar liggen.

Die is verkocht ondertussen, gaat online winkel worden onder nieuw beheer.
De winkel zelf wel, maar hij doet verder vanuit een magazijn en legt zich meer toe op online verkoop maar je kan u games nog altijd ophalen van als er op vooraad staat, ben er wal 2 jaar niet meer geweest met zijn woeker prijzen ( en ben nu ook geduldiger geworden en kijk waar het goed koop is voor mij nu de actie van gm de ps4 versie die je free kan uploaden naar ps5

De winkel zelf wel, maar hij doet verder vanuit een magazijn en legt zich meer toe op online verkoop maar je kan u games nog altijd ophalen van als er op vooraad staat, ben er wal 2 jaar niet meer geweest met zijn woeker prijzen ( en ben nu ook geduldiger geworden en kijk waar het goed koop is voor mij nu de actie van gm de ps4 versie die je free kan uploaden naar ps5
Welk kanaal gebruikte gij dan nog voor hem te bereiken. Want op facebook en site ist geenen vette de laatste tijd.

Het zijn andere eigenaars geworden ook. Michael gaat zelf iets anders doen.

Ik contacteer ze gewoon via Messenger, ze antwoorden meestal binnen een dag.

Als ik toch 1 minpuntje moet geven over de graphics.

Enkel het haar ingame kan wel beter. En jammer dat het door je boog enz gaat.

Voor de rest allemaal top!
Ja, stoor ik me ook aan. Zelfs als het windstil is wiebelt dat haar langs alle kanten. Precies of er beesten in wonen.

Allyourgames.nl stelt niet teleur, t steekt hier al in de bus.

Is er iemand die niet voor resolution mode gaat? Het is de eerste keer dat het verschil zo opvalt. Spijtig van de FPS maar dees kan ik niet laten passeren:)

PlayStation.png

Terug
Bovenaan