Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

Net de eerste paar sidequests gedaan.

Stoor me precies wel een beetje aan het feit dat ge precies niet te dicht bij bv. een kampvuur moogt staan om de actie uit te voeren die ge wilt doen. Kan ook aan mij liggen. Maar als zo'n detail een reden tot ergernis is zit het wel goed :D

Wat raden ze nu aan van hdr settings? Komt er nog dat eigenlijk niet goed werkt?

Zal weer aan ik liggen.

Cutscenes zien er prachtig uit maar ingame precies alles onscherp en uitgewassen ofz.

Speel nochtans op de LG CX en performance mode wel. Die 30 fps kan er niet aan wennen

Laatst bewerkt:
Wat raden ze nu aan van hdr settings? Komt er nog dat eigenlijk niet goed werkt?

Zal weer aan ik liggen.

Cutscenes zien er prachtig uit maar ingame precies alles onscherp en uitgewassen ofz.

Speel nochtans op de LG CX en performance mode wel. Die 30 fps kan er niet aan wennen
Volgens de video die ik hierboven gepost heb,

Dynamic Tone Mapping: OFF. [ Brightness: 0 ] [Shadows -6 ] [Highlights:-10 ] (In a Dark Room) Motion Blur :LOW

Net door de intro van de game gegaan, ik vind dit echt veel beter dan deel 1 so far amai en nog geen beetje. Cutscènes, conversaties, de wereld alles is echt veel meer polished. Voor mij komt dit op het niveau van een GoW en TLOU. Speel hem momenteel in de 30FPS mode en ik heb hier echt geen issues mee, of mijn ogen merken het gewoon niet... denk dat ik 2 keer nu echt iets zag inpoppen op 3 uur spelen. Wrs gebeurt het vaker, maar ik zie het dan gewoon niet denk ik. Zie hier ook reacties van onscherp, kweni hoe da komt, maar alles is hier toch echt haarscherp ze.

Als het dit niveau blijft houden ist een dikke 9/10 voor mij.

Zal weer aan ik liggen.

Ik vind het er prachtig uitzien, Ook in de 60fps.
Mooiste spel tot nu toe dat ik ooit heb gespeeld

Ik heb die 60 nog is kans gegeven maar ge verliest eigenlijk alle details van midden tot verre afstand . Totaal niet flaterend voor dees spel eigenlijk . En na 30 min voelt die 30 frames ook niet meer zo schokkerig zoals de eerste 5min .

Mmm niet akkoord. Maar elk ze mening natuurlijk :p

Hebben er wel veel last van blurry beeld enz als ik op neogaf lees
Bedoel dan open world he.
Maar na 30fps kan ik niet meer terug. Ook het principe, omdat we jaaaaaren schreuwden achter een kracthiger console en toch de 60fps te halen. Nu keer ik echt niet meer terug,

Just gonne say it. Wij zijn gewoon verwende nesten. Wees keer gewoon blij met games als dit. Al dat muggeziften seg, x aantal jaar konden we hier enkel van dromen en nu het er is, ist weer niet goed genoeg 🤣

Hahaa tis waar. Maar het was allemaal puur marketing praat. 60fps 4k lukt niet. Hopelijk met de ps5 pro. Die 8k op de doos blijft belachelijk eigenlijk :p

Ik ben er zeker van, als het PS5 only geweest was, was de resolutie nog een stuk scherper in de 60 frames mode. Dat gezegd zijnde, het ziet er nog steeds fucking awesome uit! Nooit een spel gezien met zoveel details. Het is ongelooflijk! Ik ben blij voor guerrilla. Die mannen horen nu echt met de top. Ik weet nog goed, toen Killzone 2 uitkwam, dat de verwachtingen onrealistisch waren(door de trailer). En vervolgens kreeg guerrilla niet de eer die ze verdienden. Want technisch was Killzone 2 een mijlpaal. Niets kwam op dat moment in de buurt. Qua lighting, (death) animatie, puur de graphics,...was het fenomenaal vond ik.
En horizon 2 is op het eerste zicht op elk vlak beter dan zijn voorganger. Cutscenes zien er fantastisch uit. Ook de willekeurige, als je bijvoorbeeld even met een dorpeling gaat praten, de motion capture is top! De dialogen zijn beter en de voice overs zijn van veel hoger niveau. Qua gameplay was het al subliem en hier is het geperfectioneerd.
Zoals ik al zei, de graphics zijn awesome. Maar toch een shootout voor het water. Damn, kan daar blijven naar kijken 😍.

Ik weet nog goed, toen Killzone 2 uitkwam, dat de verwachtingen onrealistisch waren(door de trailer). En vervolgens kreeg guerrilla niet de eer die ze verdienden. Want technisch was Killzone 2 een mijlpaal. Niets kwam op dat moment in de buurt. Qua lighting, (death) animatie, puur de graphics,...was het fenomenaal vond ik.
This 😍

ik ga ook verder spelen op 30 fps op de PS5, graphics ogen true next gen aan op die manier. Een tijd terug Bloodborne opnieuw gespeeld en dat is standaard 30 fps en dat stoorde me precies enorm, maar bij Horizon Forbidden West veel minder om één of andere reden lol

Spel is toch geen walk in the park. Ik wil mijne eerste tallneck beklimmen en het krioelt daar van machines. Mss kan ik er ongezien voorbij, straks es proberen.

Ik vind de combat wel goed, heel veel opties en mogelijkheden. Nu enkel nog leren beheersen :unsure:

Ik begin ook wel side quests en extra missions te doen wat ik eigelijk nooit in een RPG doe, maar kwil niet underpowered gevechten aangaan :D

Zal die hdr opties ook eens checken deze avond. Hoewel deze game echt knap is. Is deze toch wel wazig en onscherp op performance 60fps. Die 30 is gewoon niet zo snappy als je moet ontwijken en snel uw boog trekken. Hmmzz. Speel op lg c1

Terug
Bovenaan