Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

Bij mij ziet het er toch goed uit hoor. Schaduwen heb ik wel op-7 ofzo moeten zetten. Helderheid op-1. En laatste ook -1 als ik me goed herinner, niet zeker.
Maar vooral die schaduwen. Deed veel. Betere kleuren hierna. Ervoor iets te grauw. En die foto's hierboven zijn van mij. Is tijdens spelen op pauze gezet en dan fotomode screenshot. Maar het ziet er gewoon zo uit lijkt me toch...

Bij mij ziet het er toch goed uit hoor. Schaduwen heb ik wel op-7 ofzo moeten zetten. Helderheid op-1. En laatste ook -1 als ik me goed herinner, niet zeker.
Maar vooral die schaduwen. Deed veel. Betere kleuren hierna. Ervoor iets te grauw. En die foto's hierboven zijn van mij. Is tijdens spelen op pauze gezet en dan fotomode screenshot. Maar het ziet er gewoon zo uit lijkt me toch...
Welke tv heb je?

Toch raar dat geen reviewer er last van had. Per tv verschillend zeker
Ik heb er ook geen last van, heb wel een gouden tip. Fuck tv's en game op een goeie monitor... ik doe da al jaren.
Als kik mijn PS5 aan mijn tv hang die eigenlijk beter is, want die heeft HDR en is 4K, mijn game ziet er daar slechter uit dan op mij 1080p monitor.

Werkt die resonator blast alleen tegen mensen? Krijg die precies niet opgeladen tegen machines.

Vind ook de rocks niet terug in dat d-pad menu links onder? Als ik er opraap heb ik er nochtans meer als 10 in mijn inventory?

Ik heb helemaal niks aan te merken aan het spel hoor. Speelt zalig en ik speel in resolutie mode. Speelt toch helemaal niet hakkelig ofzo? In het begin in die grot wel een beetje precies maar daarna niks meer. Beeld ziet er super uit. Gameplay is zalig

Werkt die resonator blast alleen tegen mensen? Krijg die precies niet opgeladen tegen machines.

Vind ook de rocks niet terug in dat d-pad menu links onder? Als ik er opraap heb ik er nochtans meer als 10 in mijn inventory?
Heb daar ook op zitten zoeken. Ge kunt ergens instellen wat ge in dat menuutje steekt.

HDR is toch de beeld technologie die alles er beter uit kan laten zien. Beeld ziet er hier fantastisch mee uit, MAAR er zijn wel wat momenten waar het wat vreemd/vervelend overkomt.

Wel massieve framedrops in die arena. Nog mensen last van? Ik wil die legendary gear ffs.

HDR is toch de beeld technologie die alles er beter uit kan laten zien. Beeld ziet er hier fantastisch mee uit, MAAR er zijn wel wat momenten waar het wat vreemd/vervelend overkomt.

Wel massieve framedrops in die arena. Nog mensen last van? Ik wil die legendary gear ffs.
Als het goed werkt ja normaal wel.. Maar blijkbaar toch veel problemen mee. Zelf merk ik niks van die problemen, maar HDR staat dan ook gewoon af hier en het spel ziet er nog steeds heel goed uit. Moet dan toch ergens iets mis mee zijn denk ik dan.

Degenen die graag hun mening geven, graag een beoordeling geven via de resource:

De dank is groot!

Als het goed werkt ja normaal wel.. Maar blijkbaar toch veel problemen mee. Zelf merk ik niks van die problemen, maar HDR staat dan ook gewoon af hier en het spel ziet er nog steeds heel goed uit. Moet dan toch ergens iets mis mee zijn denk ik dan.
Zonder ziet het er idd zeer goed uit. Maar met, nog beter. De zon die doorbreekt in de wolken komt veel beter tot zijn recht. Is toch wel een groot verschil bv. Ik vind het bizar dat Sony hier geen hdr settings heeft ingestoken vooraleer je de game begint, zoals ze bijna altijd doen. Dat wit, zwart scherm,... Dat is echt easy te zien hoe je het dan moet instellen. Nu is het gewoon verwarrend. Ik had mijn schaduwen op -7 gezet, maar moet toch toegeven, dat ik dat wat heb moeten terug schroeven omdat in een donkere binnen locatie in een grot, zag het er minder uit. Nu op -3 gezet, is beter nu. Buiten ziet het er sowieso super uit. Maar eigenlijk zou je zo niet moeten tweaken en doen.

Ik zit nu voor de eerste keer in zo'n machine kamer. Die atmosfeer 😍😍. Ben volledig hooked, wat een verslavende open world game!
17f165d8e2444-screenshotUrl.jpg

17f165d63af36-screenshotUrl.jpg

Domme vraag: kan je rechtstreeks screenshots hier posten? En hoe?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zit nu voor de eerste keer in zo'n machine kamer. Die atmosfeer 😍😍. Ben volledig hooked, wat een verslavende open world game!
Domme vraag: kan je rechtstreeks screenshots hier posten? En hoe?
Is zeker geen domme vraag ! Al is het alleen al omdat ik da nu toch ook eens graag weet hoe die sloebers da hier doen opt forum. Ziet er knap uit. Die screens !

Iemand goeie instelling voor LG CX?
Deze gebruik ik op mijn LG C1
(komt grotendeels van HDTVtest Youtube, met een kleine tweak van mij)

Settings TV

Support >> Energy Saving Step >> Off

Input source button >> Home Dash Board >> Options >> Edit >> Edit Inputs >> PS5 Icon >> PC

SD Game Settings

Picture >> Select Mode >> Game Optimiser >>

---Advanced Settings

-----Brightness >> OLED Pixel Brightness >> 75

--------Contrast 85 / Screen Brightness 50

--------Gamma >> BT.1886

--------Black Level – Auto

--------Motion Eye Care – off

-----Colour

--------Colour Depth – 55

--------Tint – 0

--------White Balance >> warm 30