Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er staat iets lager in die tekst nog een cijfer. 4 getallen, was iets van 1705 ofzo als ik me goed herinnerIs er nog iemand waarbij die daunt code voor die eerste relic ruin niet toont in de datapoint log? Dat zegt bij mij @€!! of zoiets ipv het getal. Zou dat een bug zijn?

Mij ook op miskeken, maar de code staat iets lager.Is er nog iemand waarbij die daunt code voor die eerste relic ruin niet toont in de datapoint log? Dat zegt bij mij @€!! of zoiets ipv het getal. Zou dat een bug zijn?
Heb dat vandaag gedaan, was idd iets zoals 1705 of 1750, staat in die tekst onderaan dus.Is er nog iemand waarbij die daunt code voor die eerste relic ruin niet toont in de datapoint log? Dat zegt bij mij @€!! of zoiets ipv het getal. Zou dat een bug zijn?
Thanks voor uw settings. Zal deze eens overlopen met de mijne !Deze gebruik ik op mijn LG C1
(komt grotendeels van HDTVtest Youtube, met een kleine tweak van mij)
Settings TV
Support >> Energy Saving Step >> Off
Input source button >> Home Dash Board >> Options >> Edit >> Edit Inputs >> PS5 Icon >> PC
SD Game Settings
Picture >> Select Mode >> Game Optimiser >>
---Advanced Settings
-----Brightness >> OLED Pixel Brightness >> 75
--------Contrast 85 / Screen Brightness 50
--------Gamma >> BT.1886
--------Black Level – Auto
--------Motion Eye Care – off
-----Colour
--------Colour Depth – 55
--------Tint – 0
--------White Balance >> warm 30
-----Clarity
--------Sharpness>> 0
HDR Game Settings
Picture >> Select Mode >> Game Optimiser >>
---Advanced Settings
-----Brightness >> OLED Pixel Brightness >> 100
--------Contrast 100 / Screen Brightness 50
--------HDR Tone Mapping >> HGiG
-----Colour
--------Colour Depth – 55
--------White Balance>> warm 30
-----Clarity
--------Sharpness>> 0
Game Optimizer Settings
Game Genre >> Standard
Black Stabiliser >> 10
White Stabiliser >> 10
OLED motion Pro >> Off
Prevent Input Lag >> Boost
PS5 Settings
Screen and Video >> Video Output >> HDR >> On When Supported
All settings automatic
Adjust HDR
1/3 – down all the way darkest, up 14 clicks
2/3 – down all the way darkest, up 14 clicks
3/3 – down all the way darkest ( 0 )
RGB Range >> Automatic
hupla mag volledig het spel opnieuw spelen als ik de platinum wil door trophy die ge kunt missen...fuck platinum zal na elden ring zijn dan
1.... dikke pechHeb het spel toch maar op 60fps gezet. 30fps voelt zo onnatuurlijk als je 60fps.
Zit nog niet zo ver omdat ik veel explore (heb de eerste liggen maar nooit gespeeld). Goed game wel.
Zijn er veel missable?
Welke juist?1.... dikke pech
1.... dikke pech
nee die heb ik tzijn die 50 die er op trekken ervoor die ik gemist hebBoss scannen?

een nieuwe vijand vergeten scannenWelke juist?
Geen aparte save files gemaakt?

Zet eens in spoiler, misschien kan ik helpen. Ik dacht ook datk een missable had. Die destroyers (machines vant eerste spel, ben de naam kwijt) kun je ver genoeg in de arena vinden.een nieuwe vijand vergeten scannen![]()
nope tis iets anders =(Zet eens in spoiler, misschien kan ik helpen. Ik dacht ook datk een missable had. Die destroyers (machines vant eerste spel, ben de naam kwijt) kun je ver genoeg in de arena vinden.
Als dit het is tenminste.
nope tis iets anders =(
jaToch bij de laatste missie.