Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bovendien kan je nog altijd zelf kiezen hoe je eruit ziet terwijl je die gear aan hebt door op 'Change appearance' te drukken.Negatief punt: je ziet er soms belachelijk uit
Dat is net een positief punt![]()
![]()
.
Welke GPU heb je ? Als er bij de ene geen performance problemen zijn en bij de andere niet met gelijkaardige specs dan is de optimization gewoonweg niet goed. De laatste 2-3 jaar niet ongewoon bij aan gamesik heb toch niet echt performance problemen, en de laatste update aan mijn PC dateert toch ook alweer van 4 jaar geleden. ik speel wel maar op medium graphics, ik heb het eens op ultra gezet, heel veel verschil zag ik niet (kan ook liggen aan het feit dat ik op dat moment in de open world op een bezem zat)
maar ik speel het vooral om de Harry Potter-sfeer tbh. ik heb nu voor elk house een character gemaakt, maar ik denk niet dat ik ze allemaal ga spelen. qua gameplay vind ik het maar matig. sommige magic puzzels zijn wel geweldig bvb die ene waar ge aan beide kanten van portals moet werken
maar combat is matig, en je bent toch vooral bezig met collectie-quests.
Console hier en geen issues. Jammer van de performance voor pc gamers, want als dat de enige reden is om de game af te schrijven wordt het ondergewaardeerd.Vooral de performance issues zijn bij mij echt een domper. Dat haperen terwijl je loopt en alles voelt zo log aan,
Kan zijn dat je hardware gewoon niet kan wat er nodig is om de game mooier te maken. Dan ga je idd weinig verschil noteren.ik heb het eens op ultra gezet, heel veel verschil zag ik niet

Deze game draait zonder RT redelijk goed, heeft gewoon een enorme geheugen honger.. Heb van 16 naar 32 GB memory gegaan, nu draait het vlotIk ga hier ook maar eens mee starten op de pc.en hoop dat het wat meevalt van performance issues. Ik rapporteer wel terug zodra ik wat verder ben dan het startscherm![]()

Een maat van mij heeft er speciaal een PS5 voor gekocht, al was hij daar ook al op het wachten (en door de gekende problemen had hij er nog steeds geen of nog niet de moeite genomen).Onze review van Hogwarts Legacy is nu al ons best gelezen artikel van de frontpage, en we bestaan deze maand 2 jaar.
Toch wel een erg sterke prestatie van de game. Nooit gedacht dat die zo populair zou zijn.
![]()
Review: Hogwarts Legacy
Hogwarts Legacy is een van de eerste AAA-games van dit jaar. Forspoken hebben we ondertussen al achter de kiezen en ook Dead Space wisten we wel te smaken, maar nu is het tijd om in de magische Wizarding World te duiken. Na enkele keren uitgesteld geweest te zijn, is de game vanaf morgen...www.beyondgaming.be
Deze game draait zonder RT redelijk goed, heeft gewoon een enorme geheugen honger.. Heb van 16 naar 32 GB memory gegaan, nu draait het vlot![]()
Heb nu mijn afdeling gekozen en boog niks noemenswaardig van problemen tegen gekomen. So far so good dus. Alles op high met een 3070 hier.same, ik heb geen performance problemen gehad nadat ik RT had afgezet, met RT zaten er haperingen op en random FPS drops
Heb nu mijn afdeling gekozen en boog niks noemenswaardig van problemen tegen gekomen. So far so good dus. Alles op high met een 3070 hier.

Aha. Misschien toch ultra dan eens een kans geven. Al speel ik wel op een ultrawide. Geen idee of dat performance wise een slimme zet is dan.heb zelf een 3060 Ti, RT lukt wel, maar voelt 'sluggish' aan.. Zonder RT haal ik gerust 70-90@ultra![]()