Hogwarts Legacy

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Hogwarts Legacy

Iemand die weet of je de extra content van de deluxe editie apart nog kan kopen als je de gewone game hebt?

Ik was wat snel geweest met de gewone versie te kopen, maar zou toch graag die dark arts battle arena kunnen doen.
 
Iemand die weet of je de extra content van de deluxe editie apart nog kan kopen als je de gewone game hebt?

Ik was wat snel geweest met de gewone versie te kopen, maar zou toch graag die dark arts battle arena kunnen doen.
 
Dit weekend praktisch alles nagelopen en ik blijf gewoon op 602/603 collectibles zitten.
Denk dat het dus een glitch is of ik moet ergens echt iets over het hoofd hebben gezien.

Online lees ik veel die hetzelfde probleem hebben, ofwel zijn er veel mensen die ergens iets missen.
Als ik uitzoom op de map dan heb ik wel alles, in mijn lijst van collection ontbreken bepaalde zaken.
Als ik die naloop blijkt dat ik ze toch reeds heb.

Wel zuur, maja hopelijk krijgen ze het met een update wel gefixed.
 
Mensen die problemen hebben met de collectibles mss even dit proberen. Schijnt te werken bij de meeste op PSNProfiles!

only works with retail Version or you manage to get version 1.0 digital

1. delete game
2. Turn off Network
3. install Game (version 1.0)
4. load last save
5. some chests will respawn (in My case 30 chests respawned)
6. collect Chests (some may be empty) until you have 140/140 conjugations listet in the Book
(ignore if something Else is missing)
7. Save Game (use an empty space just in case)
8. install Patch
9. load Save From step 7
10. wait for 10+ seconds and the trophy will Pop
 
Dit weekend nog wat gespeeld en FPS is eigenlijk nog altijd ass. Als ik het op low zet of op ultra, zit qua frames eigenlijk weinig verschil in. FPS staat ook unlocked dus daar ligt het niet aan.
 
Al eens gelocked op 75 maar zelfs dat haal ik niet op low.
Is het enkel in bepaalde gebieden of overal? Hier zijn sommige gebieden net wat drukker dan andere. Ik weet niet of het bij iedereen een probleem is, maar ik stoor me eraan dat de audio niet altijd sync loopt. Minor issues. Dat dan weer wel.
 
100% van de steam-prestaties behaald. In totaal iets meer dan 90 uur bezig geweest, waarvan een groot stuk ook nog eens gewoon rondlopen en kijken wat er uit de boeken voorkwam. Er zijn hier en daar nog wat pages en chests die ik mis (in Hogwarts castle zelf), maar m'n collection zelf is compleet.

Al bij al wel een beetje underwhelmed van het spel. Het is allemaal heel mooi, en het was echt alsof ik de boeken op een visuele manier terug voor mij zag, maar de main story en de vele side quests vond ik al bij al redelijk zwak. Ook was er weinig moeilijkheid aan. Ik ben de game ineens begonnen op hard en letterlijk elke duel was gemakkelijk. Hoop dat ze nog DLC's en multiplayer gaan uitbrengen.
 
Is het enkel in bepaalde gebieden of overal? Hier zijn sommige gebieden net wat drukker dan andere. Ik weet niet of het bij iedereen een probleem is, maar ik stoor me eraan dat de audio niet altijd sync loopt. Minor issues. Dat dan weer wel.
2 weken terug was het af en toe in drukke gebieden maar nu haal ik precies overal maar max 60-65 fps meer, op eender welke setting zonder RT
 
Mensen die problemen hebben met de collectibles mss even dit proberen. Schijnt te werken bij de meeste op PSNProfiles!
Thanks!
Komend weekend misschien gewoon eens proberen als ik de goesting ervoor vind. :cautious:
Maar ben met 3de bezig voor die house trophy en dan nog die 4de en dan moet ik alleen die collection trophy nog.

Anders ff de updates wat in de gaten houden in de hoop op een patch.
 
Thanks!
Komend weekend misschien gewoon eens proberen als ik de goesting ervoor vind. :cautious:
Maar ben met 3de bezig voor die house trophy en dan nog die 4de en dan moet ik alleen die collection trophy nog.

Anders ff de updates wat in de gaten houden in de hoop op een patch.
Heb je ook al die vlinders gevolgd die je tegenkomt in het wild?
 
Heb je ook al die vlinders gevolgd die je tegenkomt in het wild?
Thanks voor tip, maar zover ik weet wel.
Had in het weekend vanalles nagelopen aan de hand van Youtube video's.

Ik zal die misschien toch dubbel checken omdat ge die niet duidelijk op de map ziet tenzij ge in de buurt zijt.
Wie weet eentje via youtube gemist tijdens volgen, want dat is ook een gedoe met momenten. :p

Probleem is dat ik meerdere revelio pages niet heb in mijn collection list, op de map zie ik ook dat bij Bell Tower dat er enkele ontbreken als ik uitzoom.
Maar ik heb die wel, dus als ik daar nu aan kom kan ik ze niet (meer) pakken.
Waardoor het eigenlijk helemaal onoverzichtelijk is voor hetgeen ik nu effectief mis...

Zover ik kan zien zou het een page zijn.
Want van die vlinders krijgt ge conjurations zeker?
Daar heb ik normaal alles van, kan het hier niet nazien.
Maar in game ontbreekt daar niks meen ik, enkel bij Revelio pages ontbreken er een 6-tal die ik dan ook allemaal heb nagelopen.

Eigenlijk zoals hier meerdere melden.

Schijnt dat er een page glitched zou zijn, dus ik vrees nu een beetje dat het dat gaat zijn...
 
Spoiler tags zijn verplicht, zeker voor een spel dat pas uit is.
Main Story gisteren uitgespeeld.
Ik vond Ranrok Dragon wel een beetje teleurstellend als final boss. Ik had daar precies toch iets meer/anders van verwacht. Zat wel met het probleem dat ik bijna zonder wiggenweld potions daaraan kwam :laugh: Bijna de volledige game uitgespeeld zonder mij daarop te focussen, maar phase 3 zonder potions was een brug te ver. De dragonbreath was namelijk net iets te moeilijk om constant te ontwijken. Even abandon moeten doen dus en wat extra potions en dan phase 3 zelfs gelukt zonder 1x te sterven.
Nu alle collections halen, dat gaat nog iets worden. Ik zat sowieso al quasi constant te revelio'en tijdens het spelen, maar in Hogwarts zit ik ongeveer pas op de helft quasi field pages :wtf:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan