Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy

nee, alles is completed. Heb geklikt dat niemand de spell mocht kennen ofzoiets. Als ik me niet vergis zijn de 3 dark art spells vrije optie.
Je kan ze eventueel ook na de quests nog aanleren hoor:
Als je Sebastian niet aangeeft na zijn quest kan je hem later gewoon opzoeken in the undercroft en daar alle spells nog aanleren. Als je hem wel aangegeven hebt kan dit niet meer.

Hoe doen jullie de spell-layout? Ik heb er nu 3 vrijgespeeld en dacht eentje vrij te houden voor 2 spells uit de requierment room en de licht- en stealth-spell, maar ik kom voor de combat-spells al niet meer toe met de andere 2 layouts.

Hoe doen jullie de spell-layout? Ik heb er nu 3 vrijgespeeld en dacht eentje vrij te houden voor 2 spells uit de requierment room en de licht- en stealth-spell, maar ik kom voor de combat-spells al niet meer toe met de andere 2 layouts.
Ik zit wat met hetzelfde. Ik denk dat ik hier 1 "variabele" set ga zetten voor dingen waar er geen snelheid van belang is (stealth, licht, room of requirements, ...) en dan de overige 3 allemaal combat spells waarbij van elk type dan minstens 1...

Je kan ze eventueel ook na de quests nog aanleren hoor:
Als je Sebastian niet aangeeft na zijn quest kan je hem later gewoon opzoeken in the undercroft en daar alle spells nog aanleren. Als je hem wel aangegeven hebt kan dit niet meer.
wat je bedoel je juist met de laatste zin?

Onze review van Hogwarts Legacy is nu al ons best gelezen artikel van de frontpage, en we bestaan deze maand 2 jaar.
Toch wel een erg sterke prestatie van de game. Nooit gedacht dat die zo populair zou zijn.

Onze review van Hogwarts Legacy is nu al ons best gelezen artikel van de frontpage, en we bestaan deze maand 2 jaar.
Toch wel een erg sterke prestatie van de game. Nooit gedacht dat die zo populair zou zijn.

Ik denk oprecht dat er een gigantische following is van Harry Potter fans die écht aan het wachten waren op dit soort game. Ik was er eerst vrij kritisch over (voor de release) omdat het héél moeilijk is om zoiets goed uit te bouwen. Maar het is ze imo zeker gelukt.

Topgame, vooral dan door de sfeer die het uitstraalt! Je merkt dat de game met veel passie gemaakt is. Het is niet foutloos, noch vernieuwend, maar het voldoet gewoon volledig aan de verwachtingen van de Harry Potter fanbase.

Zonder multiplayer, zonder microtransacties, voorlopig geen DLC.

Al even geleden dat ik nogs een game zowel non gamend als "ik heb er geen tijd meer voor/gamen ontgroeid" volk heeft kunnen overtuigen. Gaat denk ik wel wat invloed hebben op een paar licentiedragende publishers.

Negatief punt: je ziet er soms belachelijk uit

Dat is net een positief punt :unsure: :cool:

Terug
Bovenaan