Soeplepel
Well-known member
'k Word snel misselijk van die camera, normaal gezien heb ik dat enkel op playstation maar die camera staat zo dicht dat ik bijna zijn nekharen kan tellen.why baby?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'k Word snel misselijk van die camera, normaal gezien heb ik dat enkel op playstation maar die camera staat zo dicht dat ik bijna zijn nekharen kan tellen.why baby?
'k Word snel misselijk van die camera, normaal gezien heb ik dat enkel op playstation maar die camera staat zo dicht dat ik bijna zijn nekharen kan tellen.
Aha zal is kijkenVolgens mij had je in de PC versie opties om de FOV camera aan te passen. Is hier al in de thread gepasseerd.
Heb de thread niet gevolgd omdat ik dacht "DA SPEL KOOP IK NIE ZE" maar ben toch geplooid 
nee, alles is completed. Heb geklikt dat niemand de spell mocht kennen ofzoiets. Als ik me niet vergis zijn de 3 dark art spells vrije optie.Gewoon de questline van sebastian completen en dan kan je ze toch leren.
Je kan ze eventueel ook na de quests nog aanleren hoor:nee, alles is completed. Heb geklikt dat niemand de spell mocht kennen ofzoiets. Als ik me niet vergis zijn de 3 dark art spells vrije optie.
Ik zit wat met hetzelfde. Ik denk dat ik hier 1 "variabele" set ga zetten voor dingen waar er geen snelheid van belang is (stealth, licht, room of requirements, ...) en dan de overige 3 allemaal combat spells waarbij van elk type dan minstens 1...Hoe doen jullie de spell-layout? Ik heb er nu 3 vrijgespeeld en dacht eentje vrij te houden voor 2 spells uit de requierment room en de licht- en stealth-spell, maar ik kom voor de combat-spells al niet meer toe met de andere 2 layouts.
wat je bedoel je juist met de laatste zin?Je kan ze eventueel ook na de quests nog aanleren hoor:
Als je Sebastian niet aangeeft na zijn quest kan je hem later gewoon opzoeken in the undercroft en daar alle spells nog aanleren. Als je hem wel aangegeven hebt kan dit niet meer.
Op het einde van zijn questline moet heb je toch een keuze gemaakt? Als je nog kan spreken met Sebastian in the undercroft kan je nog steeds de curses leren.wat je bedoel je juist met de laatste zin?
awel diee stap ben ik voorbij. Ben gaan kijken, niets te zien. Eveneens aftitteling gekregenOp het einde van zijn questline moet heb je toch een keuze gemaakt? Als je nog kan spreken met Sebastian in the undercroft kan je nog steeds de curses leren.
Ik denk oprecht dat er een gigantische following is van Harry Potter fans die écht aan het wachten waren op dit soort game. Ik was er eerst vrij kritisch over (voor de release) omdat het héél moeilijk is om zoiets goed uit te bouwen. Maar het is ze imo zeker gelukt.Onze review van Hogwarts Legacy is nu al ons best gelezen artikel van de frontpage, en we bestaan deze maand 2 jaar.
Toch wel een erg sterke prestatie van de game. Nooit gedacht dat die zo populair zou zijn.
![]()
Review: Hogwarts Legacy
Hogwarts Legacy is een van de eerste AAA-games van dit jaar. Forspoken hebben we ondertussen al achter de kiezen en ook Dead Space wisten we wel te smaken, maar nu is het tijd om in de magische Wizarding World te duiken. Na enkele keren uitgesteld geweest te zijn, is de game vanaf morgen...www.beyondgaming.be
Negatief punt: je ziet er soms belachelijk uitOnze review van Hogwarts Legacy is nu al ons best gelezen artikel van de frontpage, en we bestaan deze maand 2 jaar.
Toch wel een erg sterke prestatie van de game. Nooit gedacht dat die zo populair zou zijn.
![]()
Review: Hogwarts Legacy
Hogwarts Legacy is een van de eerste AAA-games van dit jaar. Forspoken hebben we ondertussen al achter de kiezen en ook Dead Space wisten we wel te smaken, maar nu is het tijd om in de magische Wizarding World te duiken. Na enkele keren uitgesteld geweest te zijn, is de game vanaf morgen...www.beyondgaming.be