Hogwarts Legacy

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Hogwarts Legacy

Combat ziet er wel heel houterig uit. heb geen enkele vijand meer dan 1 stap zien zetten precies. Altijd wat hetzelfde, 3 vijanden die in dezelfde opstelling wat met hun toverstokske staan te zwieren. De rest zag er wel allemaal heel goed uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Combat ziet er wel heel houterig uit. heb geen enkele vijand meer dan 1 stap zien zetten precies. Altijd wat hetzelfde, 3 vijanden die in dezelfde opstelling wat met hun toverstokske staan te zwieren. De rest zag er wel allemaal heel goed uit.
ja vond ik ook wel een gevaarlijk iets
 
Ben benieuwd maar precies nog wat werk aan nodig.
Afin, sowieso wel beter dan een pure CGI trailer die we tegenwoordig vaker krijgen.

Co-op zou wel zalig zijn alleszins
 
Laatst bewerkt:
Ik ben echt heel enthousiast maar ook niet overtuigd over de combat. Ik heb altijd al een defitige RPG met Hogwarts als setting willen spelen.

Volgens de community manager zouden er trouwens geen microtransacties zijn.
 
Gewoon al om in de wereld van HP rond te lopen, komt deze ooit wel eens in huis. De combat weerhoudt mij er van om shut up and take my money te roepen.
 
Gewoon al om in de wereld van HP rond te lopen, komt deze ooit wel eens in huis. De combat weerhoudt mij er van om shut up and take my money te roepen.

HP was iets waar de 11 jarige shiftyke serieus wat tijd aan gespendeerd en na het zien van deze deze beelden werd ik toch overmand door nostalgie maar de combat lijkt inderdaad wat te simpel en eentonig om deze blindelings in huis te halen.

Het is natuurlijk nog vroeg en wie weet blijkt het allemaal wel mee te vallen!
 
Ik ben echt heel enthousiast maar ook niet overtuigd over de combat. Ik heb altijd al een defitige RPG met Hogwarts als setting willen spelen.
Gewoon al om in de wereld van HP rond te lopen, komt deze ooit wel eens in huis. De combat weerhoudt mij er van om shut up and take my money te roepen.
Hoe moet de combat dan zijn? Ge moet die wizard toch geen ak47 of zo geven hé of laten stunten zoals Lara Croft 😋
 
Hoe moet de combat dan zijn? Ge moet die wizard toch geen ak47 of zo geven hé of laten stunten zoals Lara Croft 😋
Eerlijk? Geen idee. Maar ik vind dat combo-systeem met vijanden die door de lucht tuimelen terwijl je er nog 2-3 keer op moet "schieten", niet echt matchen met hoe ik de wereld van HP zie.
 
Hoe moet de combat dan zijn? Ge moet die wizard toch geen ak47 of zo geven hé of laten stunten zoals Lara Croft 😋

Goh nee. Maar magie kan zo moeilijk zijn om echt goed te doen. Ik vind dat ze eigenlijk bitterweinig over combat hebben gezegd. Ze laten wel wat spreuken etc in actie zien maar geen UI, ook niet zoveel beweging van de avatar in combat.
Het nu echt het enige in het spel waar ik mijn twijfels over heb. Natuurlijk hebben we ook nog niet zoveel gezien en is er nog enkele maanden polish dat er gedaan moet worden.
Ik denk wel niet dat de combat mij gaat tegen houden om het te spelen.
 
Kga weer de hater zijn maar ik ga zwijgen :p

Ziet er top uit behalve de lip sync zou me wel volledig uit de game halen.
 
Gewoon al om in de wereld van HP rond te lopen, komt deze ooit wel eens in huis. De combat weerhoudt mij er van om shut up and take my money te roepen.
In zoiets dan?

about_1517641925.jpg


Nee serieus, de State of Play zag er verrassend mooi uit.
Alleen bij de combat stel ik nog heel wat vraagtekens.

Toch redelijk onverwachtse kwaliteit van de developer van hits als 'Cars 3: Driven to Win' :unsure:
 
Eerlijk? Geen idee. Maar ik vind dat combo-systeem met vijanden die door de lucht tuimelen terwijl je er nog 2-3 keer op moet "schieten", niet echt matchen met hoe ik de wereld van HP zie.
Ik vind de combat er wel goed uitzien. Als ze het zouden doen zoals in de films dan zou het meer turned based zijn denk ik.
Ben ook wel benieuwd als de tegenstander een spreuk uitspreekt of je die dan zou kunnen tegenhouden met jou spreuk zoals in de film.
op 5:10 zie je de combat. Dat valt toch heel goed mee en ziet er uitdagend genoeg uit?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan