Hogwarts Legacy

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Hogwarts Legacy

Raar dat hier een State of Play van komt, gezien die ook voor Xbox en pc verschijnt.
 
Ziet er eigenlijk zeer goed uit, ben ook wel excited. Alleen wordt de combat hopelijk niet te repetitief en wat ik zag van die tijden om zaken te maken, neigt wat naar een mobile game (zelfde met die resources), dus ik hoop dat daar geen micro’s aan te pas komen.
 
Ziet er wel goed uit, al ken ik wel niks van HP (nooit gezien).
Maar dat heb ik met Star Wars ook, ook nooit bekeken en de games waren wél leuk.
 
Ziet er wel goed uit, al ken ik wel niks van HP (nooit gezien).
Het speelt zich in een volledig ander tijdperk af, dus naar personages toe en verhaal zal je zeker niks missen (tenzij zoals aangegeven een paar geesten in Hogwarts). Het zullen vooral de locaties, spreuken en beesten zijn, maar dat leer je uiteindelijk ook wel gaandeweg :).
 
Ziet er wel echt heel goed uit eerlijk gezegd. Ik meen me te herinneren dat het een MMORPG zou worden, maar nu lijkt het toch eerder op een gewone RPG. Dat vind ik positief.
Ideale game/sfeer ook wel voor de kerstdagen! :)
 
En dan is de vraag maar hoe compleet en bugfree de game gaat zijn tegen launch.
Op zich ziet het er wel interessant uit, maar zoals games tegenwoordig evolueren kan je je al verwachten aan currency dat je kan kopen met echt geld, betaalde DLC en andere zaken om hun zakken te blijven vullen na de launch.

Ik hoop dat dit niet het geval is voor deze game. Ik ga eerst de reviews afwachten en dan pas aankopen als ik zeker weet wat ik in huis haal.
En dan ook nog hopen dat er geen patches na launch komen die op zoek gaan naar extra inkomsten om het spel te kunnen spelen.

GT7 had ook geen micro transacties bij launch, maar de eerste patch bracht die al aan en de laatste patch nerfed de mogelijkheid om credits te farmen waardoor het belachelijk lang gaat duren om auto's te verzamelen.
 
Lang geleden dat ik nog zo excited was over een game... Ik ben een enorme HP fan dus deze komt sowieso in huis.
Nu hopen dat het geen cyberpunk verhaal wordt en dat ik effectief eind van het jaar een compleet spel kan spelen.

Ik was even in paniek dat het een state of play was maar ik zag precies toch niks over PS (timed) exclusive dus dat is ook al positief.
 
Terug
Bovenaan