Hogwarts Legacy breekt nu al enkele records

De reguliere versie van Hogwarts Legacy is nog niet eens uit, maar toch wist de game nu al records te breken. Dinsdag verscheen de Deluxe Edition van Hogwarts Legacy. Deze versie biedt spelers 72 uur eerder toegang tot de game die pas morgen verschijnt. Uiteraard gingen dinsdag en woensdag al heel wat streamers online op Twitch en daar heeft het eerste record mee te maken. Zo is Hogwarts Legacy nu al de meest bekeken single player game ooit, met meer dan 1,2 miljoen live kijkers. Daarmee doet de game het stukken beter dan het anders erg populaire genre Just Chatting. Ook League of Legends, Fortnite en Counter-Strike komen in de verste verte niet tot aan de hielen van Hogwarts Legacy.

Een tweede record dat Hogwarts Legacy gebroken heeft, is op vlak van Steam-inkomsten. Daar staat de game nu al op de eerste plek! Vorige week stond Hogwarts Legacy nog op de vierde plek. Het spel van Avalanche Software doet het al langer goed op Steam, want de game staat ondertussen al tien weken in de top honderd. Hogwarts Legacy is sowieso de moeite, ondanks de boycot die sommigen opzetten. Getuige daarvan is onze review, die trouwens ook al op de zevende plek staat qua meest gelezen artikels sinds het bestaan van BeyondGaming.

Twitch.jpg
 
Ik heb ook 'gekeken' om de twitch drops te krijgen. Zelf geen seconde van gezien want ik wil het allemaal zelf meemaken eens ik het morgen kan spelen.
Mijn stream staat dus ook in de statistieken maar telt eigenlijk niet :)
 
Terug
Bovenaan