Hoeveel berichtjes sturen jullie op een dag? (Messenger/WhatsApp)

Hoeveel berichtjes verstuur je op Messenger/WhatsApp/enz.. dagelijks?

  • 1-5

    Stemmen: 11 13,6%
  • 5-10

    Stemmen: 20 24,7%
  • 10-20

    Stemmen: 6 7,4%
  • 20-30

    Stemmen: 5 6,2%
  • +30

    Stemmen: 28 34,6%
  • 0

    Stemmen: 5 6,2%
  • Veel te veel

    Stemmen: 6 7,4%

  • Totaal aantal stemmers
    81
Naar de vriendin zelden eigenlijk, als zij gaan werken is en ik zit thuis te werken dan is dat 's morgens tot vanavond en ne kus en klaar. Ik snap sommige koppels niet die constant naar elkaar sturen maar dat zal wel aan mij liggen en het feit dat we al 17 jaar samen zijn.

Heb juist geteld maar heb een 15 tal whatsapp groepen waarvan 8 redelijk actief. Soms gebeurt het dat we op een dag niks sturen, andere keren gebeurt het dat we dan gemakkelijk 100 berichten naar elkaar sturen. Zeker onder de collega's/voetbal/vrienden/...

Ik had ooit is mijne gsm boven laten liggen en 2u later gaan halen, gemiste whatsapp gesprekken stond op 476 berichten van 1 groep. Ik wil niet waten wat het is als ge een maand geen social media gebruikt.
 
Veel te veel hier, mijn madam blijft maar sturen dan nog mijn moeder en schoonouders.
Af en toe mijn zus en broer en kwa berichten naar vrienden zal het niet veel zijn.
 
Beetje te zien. Los van werk is het soms 10 berichten in messenger, soms 100, maar dat laatste is dan eerder via Discord als er een discussie gaande is. Kan eigenlijk de poll niet invullen zo :p
Werk is eigenlijk de hele dag door via Teams, handiger dan mail/bellen
 
Laatst bewerkt:
Privé over de 50+ per dag.
Werk over de 200+ gemakkelijk, ik heb een hekel aan bellen of gebeld worden. Ze weten ondertussen dat ze het beknopt moeten samen-vatten in een bericht. Dan wordt ge zo niet per direct overvallen met iets.
 
Terug
Bovenaan