Nee zo werkt dat niet het enige wat die doen is u scannen en uw huisarts krijgt een verslag. Jij spreekt niemand. Die mensen zitten achter een wand jij ziet die mens niet eens. De scan is gewoon bandwerk vanuit patiënt perspectief, binnen scan buiten. Zij gaan u zelfs de resultaten niet zeggen als jij daar om vraagt daar zijn die radiologen of verplegers niet bevoegd voor, dat moet via uw huisarts. Dat kan zijn dat die radioloog die scan pas bekijkt een uur nadat jij daar weg bent, daar heb jij geen flauw idee van. Nadat uw huisarts dat heeft vrijgegeven komt dat wel in uw medisch dossier en kan je daar ook dat verslag lezen.Ok maar iemand er bij roepen , moet toch wel kunnen denk ik,
een arts met expertise?
Of bel ik daar best eens voor, met de vraag dat ik ook een arts kan spreken?
Want is wel op een zaterdag dat mijn afspraak door gaat.... Kans is bestaande dat er weinig artsen aanwezig zullen zijn?
Ge kunt altijd op eigen initiatief ook proberen een afspraak vast te leggen met een chirurg, neuroloog… maar wacht eerst gewoon die scan af en bespreek daarna met uw huisarts wat hij nog aanbeveelt om te doen.
Laatst bewerkt: