Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik liet zonet een foto zien aan mijn vrouw, van mezelf die aan het presenteren is.Ik moest onlangs voor een nieuw paspoort gaan en had geen tijd (bon, uit het oog verloren) om nieuwe pasfoto's te nemen. Ik had er nog liggen van 1.5j geleden dus ik dacht ik ga die gebruiken, die zien dat nooit. Meteen aan de balie "ja meneer die foto is duidelijk ouder dan 6 maand hè"
![]()

king frommel !!!!!Ik liet zonet een foto zien aan mijn vrouw, van mezelf die aan het presenteren is.
Haar opmerking: "haha, alles is verfrommeld, uw broek, uw hemd en uw gezicht".
![]()
Beste bodybuilder ooit, maar die gast is toch wel echt vol van zichzelf. Heb die docu op Netflix ook afgezet omwille van die reden.Om jullie gemotiveerd te houden:
Not
Heel juist... zeker doen. Een paar keer knipperen met de ogen, en er staat een 6 vooraan, zoals bij mij.... dan denk ik toch altijd van damn het leven gaat snel, je moet er echt het maximale uit proberen te halen. Dat zijn toch altijd wel sentimentele momentjes.

Ik begin zowat op de leeftijd te komen dat er af en toe familieleden en vrienden van m'n ouders (of ouders van mijn vrienden) beginnen te sterven.
Nu zijn het de mensen die geboren zijn in de jaren tussen 1930/1935 die sterven.
Zie je goed als je eens de websites bekijkt van uitvaartcentrums.
Ook al die van de jaren 50 hoor... En hier en daar zelfs van de jaren 60 en 70. Wij krijgen vaak van die mails, ouders van collega's die sterven, of soms zelfs collega's zelf, die dan hun pensioen niet halen of zo een oud collega die net op pensioen was. Er is dus totaal geen garantie om je pensioen te halen. Een job waar je geen 5 dagen aanwezig moet zijn en bovengemiddeld veel verlof hebt is voor mij aangewezen. Ik zou liever nu al op pensioen gaan, ik heb gewoon tijd te kort om alles te doen wat ik wil...Nu zijn het de mensen die geboren zijn in de jaren tussen 1930/1935 die sterven.
Zie je goed als je eens de websites bekijkt van uitvaartcentrums.
Dat is altijd zo. Bij mijn collega zijn er zelfs al een aantal tieners gestorven. Maar het is wel zo dat 80'ers en 90'ers die sterven dat doen op een "normale leeftijd" om te gaan. Dus dat zijn mensen die in de jaren '30 zijn geboren.In welke wereld leeft gij. Was het maar zo dat alleen 90'ers sterven. In de praktijk zie je heel wat mensen sterven die 50, 60, 70 zijn.
Dat is altijd zo. Bij mijn collega zijn er zelfs al een aantal tieners gestorven. Maar het is wel zo dat 80'ers en 90'ers die sterven dat doen op een "normale leeftijd" om te gaan. Dus dat zijn mensen die in de jaren '30 zijn geboren.
Hoe ouder je wordt, hoe meer je begint te rekenen.
Nog zoveel goede jaren, zoveel weekenden zijn het, ...
Tijd tekort eigenlijk.
110 is nu wel zeldzaam in verhouding tot 80-90 of zelfs 100 jaar. De oudste Belg (een vrouw) is momenteel 109 jaar oud (Ze wordt 110 begin juli).Als de gemiddelde leeftijd 80 is voor een man en 82-83 voor een vrouw en er worden er 110, dan weet je dat er al een moet sterven op een veel vroegere leeftijd om tot dat gemiddelde te raken.

Klopt helemaal. Ik heb zonet de kans gehad om op 62 de "pensioenstatus" op te nemen, en met beide handen aangenomen. Niet echt pensioen op dit moment, dat is nog een paar jaar ver, maar de voorwaarden waren ok. Ik heb de laatste jaren te veel mensen rondom mij tussen de 60 en 67 zien verdwijnen (sterven), dat de beslissing relatief snel genomen was.Ook al die van de jaren 50 hoor... En hier en daar zelfs van de jaren 60 en 70. Wij krijgen vaak van die mails, ouders van collega's die sterven, of soms zelfs collega's zelf, die dan hun pensioen niet halen of zo een oud collega die net op pensioen was. Er is dus totaal geen garantie om je pensioen te halen. Een job waar je geen 5 dagen aanwezig moet zijn en bovengemiddeld veel verlof hebt is voor mij aangewezen. Ik zou liever nu al op pensioen gaan, ik heb gewoon tijd te kort om alles te doen wat ik wil...
Voor iemand van 81 jaar vind ik het feit dat hij/zij bijna 95% kans heeft om dat jaar te overleven eigenlijk opvallend hoog zelfs.Vanaf 65 jaar sterft (meer dan) 1% van de bevolking op jaarbasis.
Vanaf 72 jaar is dat meer dan 2%.
Vanaf 81 jaar is dat meer dan 5%.