Général Zantas
Well-known member
Op websites als The Guardian, New York Times als South China Morning Post (Alibaba owned maar Hong Kong based) zie ik hier nergens iets van.
Die zijn normaal gezien ook niet mals voor China, dus als het effectief groot nieuws is, zal het daar ook wel snel trending worden.
Als ik verder klik op dit obscuur youtube kanaal genaamd "China Insights" zie ik verder nog titels als:
China foreign reserves face depletion
Flood besiege China
Massive Tornado
Mushroom cloud explosion in China
Voor je me beschuldigt als China troll, sta me toe dit toch even in context te plaatsen![]()
Niemand zei dat het groot nieuws was, wel dat er meerdere problemen beginnen op te duiken in dat land en dat de goed nieuws show voor de eigen bevolking stilletjes aan ook aan het aflopen is.
Daar kom jij dan tegenover staan met wat oneliners dat je in sommige steden geweest bent en dat ze daar CV hebben dus dat je dit in twijfel trekt.
China is groter dan Europa, hoe in godsnaam is jouw persoonlijke ervaring van enkele jaren geleden in een handjevol steden ook maar in de verste verte relevant als het gaat over verwarmingsproblemen in sommige gebieden? Nergens wordt er gezegd dat alle Chinezen of gans China problemen kennen. Dit is ook maar een probleem sinds dit jaar, dus wederom zijn jouw ervaringen uit het verleden niet echt relevant.
Dit is ook geen groot nieuws, waarom zou de NYT of Guardian hier hoegenaamd een artikel aan wijden? Dit is gewoon nieuws in de marge, af en toe interessant om eens te kijken maar niet echt belangrijk. De enige reden dat ik reageer, is omdat jij doet alsof het onmogelijk is omwille van je eigen handvol ervaringen. Zelfs ZONDER dat je het filmpje keek. Sorry, dat soort opmerkingen brengen weinig bij.