Het zijn 2 aparte bedrijven dat je ene bedrijf steeds meesleurt in de discussie omdat het antwoord u niet bevalt is u probleem. Het is niet omdat beide van de staat zijn en zelfde HR dienst hebben dat NMBS er iets over te zeggen heeft.
NMBS heeft 0,0 te maken met de werken aan de sporen enigste wat die mogen doen is geld betalen om die sporen te mogen gebruiken. Daarbij heb je liever dat ze de sporen en seinen niet vernieuwen en we taferelen krijgen zoals in Griekenland dan kan ik best ook met men job stoppen want ik ben de eerste die DOOD is. Wees blij dat nog grotendeels in paasvakantie valt minstens schade voor de schoolgaande en werkende maar het is ook nooit niet goed.
Het zijn 2 aparte bedrijven die ooit één groot bedrijf waren, dat is een belangrijke nuance natuurlijk. Pre-2005 was dat gewoon één bedrijf, en wat heeft die splitsing precies opgebracht sindsdien? (Niets blijkbaar, al is dit een oud artikel) De treinen reden sneller en stipter in en vlak na mijn studententijd dan nu. Ik sleur er echt niets ongerelateerd bij.
Alle begrip voor dat zo'n werken noodzakelijk zijn, dat betwist ik niet. Wat een valse stroman overigens om af te komen met dat ik treinbestuurders de "DOOD" zou toewensen, holy hell...
Maar gratis parking voor minstens een aantal dagen per week of snellere busverbinding met gegarandeerde aansluiting zou écht wel welkom geweest zijn. Nu zie ik in mijn reistijd drastisch toenemen of zou ik moeten betalen om te gaan parkeren aan het station van Hasselt, terwijl andere pendelaars (en het is @Silence overigens gegund) wél gratis parking krijgen? Dan had men "gratis parkeerdagen" ofzo maar gelijk moeten verloten onder alle pendelaars, want ik heb mijn aanvraag ook wel tijdig gedaan hoor...
Ik ben de werken van vorig jaar overigens nog niet vergeten: verplichte overstap op een noodperron dat zo ver van de andere sporen lag, dat je zelfs met spurten nauwelijks je trein/overstap kon halen... of dat de schuld van NMBS of Infrabel is, is niet iets waar ik op dat moment mee bezig ben hoor...
Laatst bewerkt: