Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van 6u27?Trein afgeschaft -_-
Op wie moet ik weer boos worden voor het gebrekkig rollend materiaal? ;-)Die van 6u27?
Problemen met de remmen.
Niet op mij alleszins!Op wie moet ik weer boos worden voor het gebrekkig rollend materiaal? ;-)
Niet op mij alleszins!
Trein had een vaste rem dacht ik, kan met het beste materiaal gebeuren!

Voor alles wd40 men wekelijkse bus is al op seEen beetje wd40 en da is direct opgelost e![]()

En een beetje spuien.Een beetje wd40 en da is direct opgelost e![]()

Content dat ik niet tijdsgebonden was en pas na 10h die richting uitging.
Geen conducteurs gezien die konden doorgaan voor Mevrouw Theelepel.
Is er een manier om op die betalende parkings (Aarschot in dit geval) je ticket te scannen als dat op je ID staat?
Dat op je ID zetten is wel handig maar je hebt niets om aan die automaat te scannen (en loket gesloten).
Trein had een vaste rem dacht ik, kan met het beste materiaal gebeuren!
Waarom wist de app toch gvd om de x aantal weken mijn favorieten?

Waarom wist de app toch gvd om de x aantal weken mijn favorieten?
Dat is omdat ze ons (de bestuurder) oproepen om te vragen wat er aan de hand is en meestal staan we dan al een paar minuten stil. Wanneer zij dan de info krijgen willen ze snel en goed mogelijk jullie de reizigers informeren en dan kan het zijn dat trein een minuut later al terug vertrekt. Dit doen ze omdat er veel klachten zijn dat jullie steeds in het ongewisse gelaten worden.Gisteren te Mechelen:
"Beste reizigers, we moeten momenteel even wachten omdat we voor een rood sein staan"
*** trein begint onmiddellijk na de aankondiging terug te bollen ***

Volgens mij is dat oke omdat je abo over lijn 36 gaat en Zaventem ook op die lijn ligt.Ik heb een abonnement Tienen Brussel. Mag ik een stoptrein nemen tot Zaventem dorp vanuit Brussel (rijdt naar Leuven)?
@Vrouwtje Theelepel