Sinds wanneer moet je een account aanmaken als je gewoon af en toe eens een simpel treinticketje wil kopen? 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe kan een chauffeur van een andere maatschappij die wel voor NMBS rijd gaan verklaren dat een trein op hem zal wachten? Tenzij hij zelf met boordchef of iemand van NMBS gebeld heeft wat ik betwijfel zal de trein niet wachten op een bus vermits deze niet weet met hoeveel vertraging die aan het rijden is.Dit weekend zijn ze aan het werken (weeral…) op de lijn Hamont - Antwerpen, dus er rijden vervangbussen van Hamont tot Mol en dan is het overstappen op de trein. De vervangbus had wat vertraging maar de chauffeur verzekerde ons dat de trein wel wacht, logisch toch lijkt me?
We komen aan met 2 minuten vertraging in Mol en zien onze trein in de verte wegrijden…
Gevolg nu een uur wachten in Mol op de volgende trein.
Communicatie blijft nog steeds een probleem bij de NMBS…
Normaal moet de onderchef dat in de gaten houden...Hoe kan een chauffeur van een andere maatschappij die wel voor NMBS rijd gaan verklaren dat een trein op hem zal wachten? Tenzij hij zelf met boordchef of iemand van NMBS gebeld heeft wat ik betwijfel zal de trein niet wachten op een bus vermits deze niet weet met hoeveel vertraging die aan het rijden is.
Geen idee hoe hij dit wist, maar een reiziger was gaan vragen aan de buschauffeur of we de trein gingen halen en dit was geen probleem zei hij.Hoe kan een chauffeur van een andere maatschappij die wel voor NMBS rijd gaan verklaren dat een trein op hem zal wachten? Tenzij hij zelf met boordchef of iemand van NMBS gebeld heeft wat ik betwijfel zal de trein niet wachten op een bus vermits deze niet weet met hoeveel vertraging die aan het rijden is.
Er zit amper nog iemand zeker in weekend. Kunnen nooit een remproef verkrijgen voor extra treinen.Normaal moet de onderchef dat in de gaten houden...
Als er ene was tenminste want daar wordt ook op bespaard.
Sinds wanneer moet je een account aanmaken als je gewoon af en toe eens een simpel treinticketje wil kopen?![]()
@Stinkbakkes aan u het woordBlij dat ik van thuis uit werk vandaag. Gisteren nog zitten twijfelen over welke dag ik naar Brussel zou gaan.
Wat zijn broccoli's, @Coolguy ?
Zoals je zegt is het de P trein van Hasselt naar Brussel en savonds het omgekeerde. We geven de voorkeur om een trein te verminderen die maar 1 rit smorgens doet en eentje s'avonds ipv een trein die hele dag op en af rijd.Weeral maar de helft van de wagons voor de p trein van Hasselt naar Brussel. Begint een gewoonte te worden...
Ook spoorlopers?Weekdag 3, derde dag dat er problemen zijn met de trein naar huis