Het LEGO-topic

Blijkbaat zij er beelden van de nieuwe Hogwarts Express opgedpken.

Iemand had het kasteel besteld maar een trein gekregen.

Klopt, met het stevige prijskaartje van 500 euro.

LEGO-Harry-Potter-76405-Hogwarts-Express-1.jpeg

LEGO-Harry-Potter-76405-Hogwarts-Express-3.jpeg

LEGO-Harry-Potter-76405-Hogwarts-Express-2.jpeg

https://www.bricktastic.nl/lego-har...potter-76405-hogwarts-express-eerste-beelden/

Ik dacht "amai, dat is veel geld voor een trein" en ik ben wel een Harry Potter fan. Toen zag ik de afmetingen 118cm op 28cm :eek: :drool:

Vandaag in de legos tore geweest.

De BAM was toch een beetje een ontgoocheling.

De ridders waren er maar ik heb uiteindelijk niet kunnen kijken. Of ja geen zin.
Dat stond eig vol met volwassenen die daar 30 min mee bezig waren en maar bleven gaan. Het ontmoedigde me haha.

Wel tof om de shop eens te zien veel mooie sets

Sanctum sanctorum gebouwd. Leuke build met toffe details en is wel redelijk solide dus kan er ook mee gespeeld wordzn. Dacht wel dat hij iets groter ging zijn.

Ook de speed champions eens in de living uitgestald (zonder geklaag vd wederhelft 😅)

Ik vind het jammer genoeg wat te duur aan het worden.
Ze spelen wel heel hard in op de volwassenen die nog graag bouwen.

Mijn broer heeft me dit weekend een set meegegeven om opnieuw te bouwen, ze hebben wat opgeruimd en zagen het niet zitten om de sets die ze gedeeltelijk moesten afbreken terug in elkaar te steken :p
Zo ben ik toch even zoet.

Iemand die de Muppets figuurkes aan het verzamelen is?

Ik heb momenteel Miss Piggy en Waldorf dubbel om te ruilen.

Dringend op zoek naar de Swedish Chef.

ik heb een x-wing gekocht. het nummer weet ik niet vanbuiten, maar voor 48 euro kon ik die niet laten liggen. Gekocht in een carrefour in frankrijk.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan