Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Net op tijd de Lego inkopen gedaan voor Sint en verjaardag; wat oktoberdeals bij dreamland meegepikt en betaald met cadeaukaarten die 75% van hun waarde kostten. Uiteindelijk 68 euro betaald (of dus ~ 90 indien ik geen cadeaukaarten had) voor een combinatie van sets die nu dreamland hun Sint boekje heeft verdeeld 160 euro moet kosten. Basisprijs is blijkbaar gevoelig hoger gezet want oktober korting was “maar” 15% Voornamelijk Lego City![]()
Idem, en bowser ook nog gekocht.Dit weekend van de 20% korting in de Fun geprofiteerd en dan toch maar eindelijk de Nintendo NES in huis gehaald. Lager dan 175 euro gaat hij wellicht niet vlug nog komen te staan dus het was best wel het ideale moment![]()
Met de code A525 krijg je nog 5% extra korting.Damn Dreamland heeft de Galaxy Explorer voor 80 EUR. Heb er 2 gekocht.![]()
Ik heb ook 10% bij fun via mijn werk. Ik dacht afgelopen weekend serieus mijn slag te slaan met de verjaardagsactie van fun, bleek dat de vouchers bewust niet beschikbaar waren gemaakt voor het weekend...uit principe dan maar niks gekocht.Via het werk ook nog de mogelijkheid om 10% op fun winkel te krijgen en 8% op dreamland zie ik, cumuleerbaar met andere promo's. Dat gaat wat geven.

Ik had exact hetzelfde idee via benefitsatwork platform. What a bummer. 30% korting had mooi geweestIk heb ook 10% bij fun via mijn werk. Ik dacht afgelopen weekend serieus mijn slag te slaan met de verjaardagsactie van fun, bleek dat de vouchers bewust niet beschikbaar waren gemaakt voor het weekend...uit principe dan maar niks gekocht.![]()

Ik heb ook 10% bij fun via mijn werk. Ik dacht afgelopen weekend serieus mijn slag te slaan met de verjaardagsactie van fun, bleek dat de vouchers bewust niet beschikbaar waren gemaakt voor het weekend...uit principe dan maar niks gekocht.![]()
Ik heb ook 10% bij fun via mijn werk. Ik dacht afgelopen weekend serieus mijn slag te slaan met de verjaardagsactie van fun, bleek dat de vouchers bewust niet beschikbaar waren gemaakt voor het weekend...uit principe dan maar niks gekocht.![]()
Helaas bij fun gaat het idd over een persoonlijke kortingcode, niet een aankoopbon .Is wel combineerbaar vaak aanzien het gewoon vouchers zijn dat je koopt en die dan ingeeft bij het afrekenen. Maar die vouchers zijn gewoon niet te koop tijdens het verjaardagsweekend, dus moet je ze al voordien kopen.
Had vorig jaar zo een superslag gedaan op de star wars isd. Was in promo bij dreamland en ze deden dan ook tijdens de herfstvakantie -20%. Met een code een extra -5% die cumuleerbaar was en dan zo met vouchers van twerk gekocht. Kwam uiteindelijk aan 400 euro ipv 700 euro.