Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb die vorig jaar voor 120 euro kunnen scoren in Dreamland en moet hem nog bouwenDe nes kunnen scoren voor 190€!

stonden er nog veel van de mclaren? ik denk dat de prijs wel zal aangehouden worden van 135?Het is last minute maar er zijn enorm goede promo's tot vandaag in de Hypercarrefour (ik was in Ninove). 21% BTW terugbetaald. De Mclaren F1 staat bijvoorbeeld aan 135€, de Super Mario basic pack aan 59,99€.
Stuk of 7. De prijs wel, de korting er bovenop vermoedelijk niet meer (21%). Nu ja, black friday/sint/kerst zal ook wel nog interessant worden.stonden er nog veel van de mclaren? ik denk dat de prijs wel zal aangehouden worden van 135?
ik doe dat, ik koop altijd 2 stuks. een bouwen en een op zolder... maar enkel van de jaarstukken zoals ik het noem (de porsche, lambo, Bugatti,...)Stuk of 7. De prijs wel, de korting er bovenop vermoedelijk niet meer (21%). Nu ja, black friday/sint/kerst zal ook wel nog interessant worden.
Zijn er hier mensen die effectief investeren en bijhouden gedurende x maanden of jaren en dan verkopen?
Heb je daar ook al van verkocht? Welke en met welk ROI?ik doe dat, ik koop altijd 2 stuks. een bouwen en een op zolder... maar enkel van de jaarstukken zoals ik het noem (de porsche, lambo, Bugatti,...)
Ik zou er beter ook bij gehouden hebben, die prijzen worden soms echt gek. Maar ja alle Lego is met gespeeld door dochter en zoon, wel spijt dat ik veel te veel lego friends gekocht heb.Stuk of 7. De prijs wel, de korting er bovenop vermoedelijk niet meer (21%). Nu ja, black friday/sint/kerst zal ook wel nog interessant worden.
Zijn er hier mensen die effectief investeren en bijhouden gedurende x maanden of jaren en dan verkopen?
neen nog niet, ik wacht een jaar of 15a20 eer ik ga verkopen. zo word een set toch wat zeldzamer & dus meer waard.Heb je daar ook al van verkocht? Welke en met welk ROI?

Sonic zal anatomisch correct zijn, goed voorzien van poten en oren?Mijn ouders hebben de Sonic set gekocht voor mijn 7-jarig zoontje. Hij is fan van Sonic sinds de film en ik sinds de SEGA. Maar we hadden er niet goed op gelet en verbazingwekkend genoeg zien we 18+ op die doos staan en meer dan 1.000 stukken. Dat zijn er veel (de grootste Ninjago-sets die hij heeft, bevatten 600 stukjes), maar zal wel lukken. Maar waarom staat dat onder 18+?
Niet enkel het aantal blokjes is een aanduiding van de moeilijkheid, maar ook de complexiteit van de instructies.Mijn ouders hebben de Sonic set gekocht voor mijn 7-jarig zoontje. Hij is fan van Sonic sinds de film en ik sinds de SEGA. Maar we hadden er niet goed op gelet en verbazingwekkend genoeg zien we 18+ op die doos staan en meer dan 1.000 stukken. Dat zijn er veel (de grootste Ninjago-sets die hij heeft, bevatten 600 stukjes), maar zal wel lukken. Maar waarom staat dat onder 18+?
Yeah, I hate that too.Dreamland is natuurlijk zo achterlijk om stickers te plakken op de lego dozen.... 1 beschadigd natuurlijk
Is er ook amper van af te krijgen zonder (lichte) damage...