Haardroger for the win!Yeah, I hate that too.Is er ook amper van af te krijgen zonder (lichte) damage...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haardroger for the win!Yeah, I hate that too.Is er ook amper van af te krijgen zonder (lichte) damage...
Veel meer waard met originele doos.Wat is het nut van de doos bij te houden?
Voor eventueel door te verkopen?
Hier al redelijk veel gebouwd en die dozen steeds verscheurd en weggegooid.
Maakt toch niet uit als je ze bouwt..Veel meer waard met originele doos.
Mogelijk wilt ge ze ooit verkopen. Het is ook gewoon handig om de doos nog te hebben. Als je ze even weg wilt uit het interieur, dan kan je ze mooi opbergen. Ik smijt mijn dozen nooit weg. Helaas heb ik ze niet meer allemaal van m'n kindertijd.Maakt toch niet uit als je ze bouwt..
De geometrie van het Lego train systeem wordt hier wat uitgelegd (t.o.v. baseplates). Dat kan een goed beginpunt zijn om te weten waar de mogelijkheden/grenzen liggen.Iemand die een goede site weet voor trein track layouts?
www.bricksmcgee.com
www.4dbrix.com
Ik kijk vooral YouTube video's voor inspiratie. Vroeger gebruikte ik wel eens Lego Digital Designer om een train layout uit te werken, maar dan ben je wel maar beperkt tot de "standaard sporen" en niet dus het 3rd party stuff hierboven vermeld.Moet deze ook nog aanschaffen, echt pure nostalgie
Net 2 besteld op dreamland.Doen! Op lego.com het goedkoopst momenteel

www.lego.com
Dit weekend trouwens Bricks en More in Geel met als thema "pirates" en ik ga zeker eens een kijkje nemen om inspiratie op te doen.
Worden die exclusives ook altijd beschikbaar in andere winkels na verloop van tijd?Heeft iemand den deze?
![]()
Loop Coaster 10303 | Powered UP | Buy online at the Official LEGO® Shop BE
A rollercoaster ride you’ll want to take slowlywww.lego.com
Blijft nog altijd een twijfelgeval bij mij... zou hem pas echt overwegen met een korting van 20%. Maar vind het design en kleurenpalet ook wat tegenslagen t.o.v. de eerste echte rollercoaster (10261) die ze released hebben. Ik heb hier verder ook nog de pirate roller coaster sealed liggen en heb eigenlijk als idee om een custom roller coaster te maken in dat thema. Jammer dat ik destijds maar 1 doos daarvan gekocht heb...
Dit weekend trouwens Bricks en More in Geel met als thema "pirates" en ik ga zeker eens een kijkje nemen om inspiratie op te doen.
Niet noodzakelijk, sommige zijn Lego Store only.Worden die exclusives ook altijd beschikbaar in andere winkels na verloop van tijd?
Vooral standhouders met MOC's: van kleine tot grote dingen, de zgn. diorama's.Ik ben aan het overwegen om dit weekend ook eens een kijkje te gaan nemen in Geel.
Wat mag ik juist verwachten van een Lego beurs?