Het LEGO-topic

 
godver, weer een nostalgiedoos :( @zwarten !!!


LEGO-10497-Galaxy-Explorer-jubileumset-aangekondigd-1.png
 
Even jullie advies nodig: Franstalige collega op het werk is een lego fan en we zouden hem graag een lego cadeaubon geven als afscheidscadeau. Welke webshop raden jullie aan? Op lego.be vind ik enkel cadeaubons als ik switch naar US of GB...
 
Op de rommelmarkt een Lego city space shuttle 3367 gescoord voor de oudste. 20 euro, reeds gebouwd maar met plan bij. Staat 115 euro op bol.com dus ... batje!

Straks es demonteren.
 
Gisteren op de rommelmarkt voor een paar eurokes deze F1 gescoord. Zonder plan of doos.
Nu wou ik onze oudste wel de kans geven om te bouwen (via digitaal plan) als hij hem es wil afbreken en herbouwen.

Maar vind er dus niks van terug. Ik zou dan richting MOC gaan denken maar er zijn bestickerde blokken bij (thema wesp)

zegt iemand dat iets? is dat een eigen fabrikaat van de vorige eigenaar met die wesp blokken van een andere set?


Op de spoiler staat "Wasp art"

Op de zijkant staan stickers van NUTRAX en SuperKool
 
Gisteren op de rommelmarkt voor een paar eurokes deze F1 gescoord. Zonder plan of doos.
Nu wou ik onze oudste wel de kans geven om te bouwen (via digitaal plan) als hij hem es wil afbreken en herbouwen.

Maar vind er dus niks van terug. Ik zou dan richting MOC gaan denken maar er zijn bestickerde blokken bij (thema wesp)

zegt iemand dat iets? is dat een eigen fabrikaat van de vorige eigenaar met die wesp blokken van een andere set?


Op de spoiler staat "Wasp art"

Op de zijkant staan stickers van NUTRAX en SuperKool
PDF met bouwinstructies
 
welke rommelmarkten zijn dat zoal waar jij die zaken scoort? Ik kom hier in de buurt maar zelden Lego tegen op rommelmarkten :(
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan