Het LEGO-topic

tju, die pomp was er niet bij, twas juist het autoke...
Ik heb nog zo pompje liggen.

Op dreamland is er een mooie promo op technic
Als je de technic ferrari + de mercedes benz koopt krijg je ze aan 240 euro. Met de xtra benefits kaart (5%), mobile vikings doorklik site en nog wa cadeaubonnen opt werk scoor ik ze voor net geen 200 euro :p
+ genoeg stickers voor een gratis setje van 20 euro.

Vanaf september stijgen ze in prijs en is het 530 voor de 2 samen.
 
Net tot het besef gekomen dat ik ook geen plek meer heb om mijn ongebouwde sets op uit te stallen 🙈

Ben ook aan het zien om voor mijn speed champions een soort 'garagediorama' te integreren in mijn ikeakast, maar vind niet echt voorbeelden :/
 
Video juist gekeken. Op screenshot was ik nog niet helemaal overtuigd van deze set paar dagen geleden, maar na de video komt deze zeker wel op mijn maybe-lijst. :) Wel cool hoe dat hoofd, armen en benen beweegt. Niet zo een statische set als screenshots doen vermoeden.
 
Kom op, waar blijft dat busje van de A-Team :D
70750_3dviewelement_039


Haha, ik weet nog als kind samen met een vriendje (nog geen 10 waren we toen) :
"hey gaan we dat busje nabouwen?"

OK, Aan wat beginnen we? De spoiler? Ok...

*Een lange plank en 2 kortere plankjes aan het zagen en in elkaar aan het timmeren, a days worth of work...

That is all.
 
<50 euro

de forestmen gift with purchase bijvoorbeeld, kleine set maar toch nog tof.
Kan je nu kopen voor 50 ongeveer maar I get your point. Zwaar bummed dat die GWP ook niet samenvalt met het kasteel dat eraan komt. Toch een serieuze flater.

Ik hoop dat de volgende medieval van 3 in 1 iets kleiner is zoals een windmolen of mss een remake van de guarded inn ofzo

Echter kan je ook kijken op brickwatch met wat geluk kan je het kasteel eens kopen voor 60/70 euro heb dat piratenschip eens kunnen kopen voor 60 euro ofzo bij dreamland.

Mini Disney kasteel is 35 euro dacht ik
 
Kan je nu kopen voor 50 ongeveer maar I get your point. Zwaar bummed dat die GWP ook niet samenvalt met het kasteel dat eraan komt. Toch een serieuze flater.

Ik hoop dat de volgende medieval van 3 in 1 iets kleiner is zoals een windmolen of mss een remake van de guarded inn ofzo

Echter kan je ook kijken op brickwatch met wat geluk kan je het kasteel eens kopen voor 60/70 euro heb dat piratenschip eens kunnen kopen voor 60 euro ofzo bij dreamland.

Mini Disney kasteel is 35 euro dacht ik
De GWP is rumoured om terug te komen met lancering van het kasteel.
 
Video juist gekeken. Op screenshot was ik nog niet helemaal overtuigd van deze set paar dagen geleden, maar na de video komt deze zeker wel op mijn maybe-lijst. :) Wel cool hoe dat hoofd, armen en benen beweegt. Niet zo een statische set als screenshots doen vermoeden.
Idd ferme set. Komt er hier wel in denk ik
 
Nieuwe promo bij dreamland.
Kan de technic Lamborghini krijgen voor 200 euro stuk als ik er 2 bestel. Iemand interesse om de 2de over te nemen? Normale prijs is vanaf 450 vanaf september.
 
Prijsstijgingen zijn wel ferm idd, maar die 450 telt op de basisprijs van 399. Normaal gezien kan je die wel online vinden voor minder dan 300 atm. Mss zal dat dan idd 350 worden.
 
Ja, was een actie bij bol.com voor de befaamde 71043 voor ~330, dus de vriendin heeft dat dan maar gekocht :ROFLMAO:

71043.jpg

That shit's huge!
 
Prijsstijgingen zijn wel ferm idd, maar die 450 telt op de basisprijs van 399. Normaal gezien kan je die wel online vinden voor minder dan 300 atm. Mss zal dat dan idd 350 worden.
Ja idd.
Maar 200 blijft een koopje maar is pas vanaf 2 stuks..
 
Ja, was een actie bij bol.com voor de befaamde 71043 voor ~330, dus de vriendin heeft dat dan maar gekocht :ROFLMAO:

71043.jpg

That shit's huge!
Dat is nu eens écht een set die ik onderschat had qua omvang. Ik vraag mij af wie er plek heeft om dat te zetten :p. Staat hier in de kelder :p
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan