Het LEGO-topic

Yep, was idd in Welle

op 3 verschillende locatie hebben we wat Lego gescoord bij particulieren (want de handelaars kennen hun prijzen wel)
Ja soms kan je beter gewoon een nieuwe set kopen als je sommige 2dehands prijzen ziet.
 
Iemand die weet waar je set 75936 van Jurassic Park aan iet of wat deftige prijs kan vinden. Mag tweedehands ook.
Prijzen die ik nu zie zijn echt ridicuul soms.
Zou deze graag combineren met die nieuwe set van Jurassic Park.
Lijkt me wel tof.
 
regenachtig avond en begin van de zomervakantie...

dan gaan we de kindjes maar anders entertainen :D

bouwen vanavond!

LEGO-31120-Medieval-Castle-Creator-Feature-Image.jpg
 
Iemand die weet waar je set 75936 van Jurassic Park aan iet of wat deftige prijs kan vinden. Mag tweedehands ook.
Prijzen die ik nu zie zijn echt ridicuul soms.
Zou deze graag combineren met die nieuwe set van Jurassic Park.
Lijkt me wel tof.
Ik kom ze sealed tegen op BrickLink voor pakweg 300 euro, ofwel 20% boven retail price.
Tweedehands kom ik ze tegen voor 250 euro, wat de oorspronkelijke retail price was in Europa.

De sealed prijs valt eigenlijk nog wel mee op dit moment vind ik persoonlijk. Tweedehands is ze meestal "adult owned" en in goed staat, want enkel als display gebruikt.

Als je de set echt wilt, zou ik gewoon niet langer wachten om 1 aan te schaffen, want die set gaat in de toekomst alleen maar duurder worden. It sucks, I know - heb ook al paar keer moeten aanschaffen boven retail price voor een set die al retired was, maar hou altijd in 't achterhoofd dat die sets wel redelijk waardevast blijven. Ik denk dat als je vandaag een tweedehandse aanschaft, dat je die binnen een paar jaar nog vlot met wat winst kan door verkopen als ze in goed staat blijft.
 
Zijn er mensen die soms naar de Lego store gaan en weten of de nieuwe ridders (white falcons) in bam verkrijgbaar zijn in Antwerpen of Brussel?
 
De vriendin wil graag het Hogwarts kasteel... ik heb budget voor dit:

1000x800.jpg


Zijn er mensen die soms naar de Lego store gaan en weten of de nieuwe ridders (white falcons) in bam verkrijgbaar zijn in Antwerpen of Brussel?

Ik passeer morgen in Brussel, ik zal eens kijken.
 
Lol, ik kocht het 3 in 1 kasteel van Lego creator om het kasteel te bouwen. Maar madam zei dat die toren er ook leuk uitzag en ik zei: koopt gij nog een doos en bouwt zelf uwen toren, castle is no touchy!

Zogezegd zogedaan, doos 2 is er en de toren is gebouwd. Fijn ding.

En damn, dat kan aan het kasteel aanklikken als dat open staat. Creatie 3 met de windmolen kan je nog bouwen om de kring af te werken en zoonlief heeft dat gezien.

F*ck :laugh:

Well played Lego, well played!
 
onlangs nog eens in de Lego Store in Wijnegem geweest.
Er zijn toch veel sets die ik wel zou willen.
Gelukkig is het besef er dat ik die gewoon nergens kan zetten.

En dan is dat dwaas, ik wil ze wel bouwen :(
 
onlangs nog eens in de Lego Store in Wijnegem geweest.
Er zijn toch veel sets die ik wel zou willen.
Gelukkig is het besef er dat ik die gewoon nergens kan zetten.

En dan is dat dwaas, ik wil ze wel bouwen :(
Lego huren kan dan een goeie optie zijn? :) Heb er zelf geen ervaring mee, maar zijn in Vlaanderen wel enkele bedrijfjes mee bezig. Ofwel tweedehands een set aanschaffen puur om in elkaar te steken en later terug te verkopen als long-term ownership je niet interesseert.

Maar feit is dat bij veel AFOLs een set na constructie op de kast beland als stofvanger. ^^

Edit

En om nog aan toe te voegen: ik heb hier zo een 6-7 sets (modulars en Creator 3 in 1) ooit opgebouwd en daarna uit elkaar gehaald (na enkele maanden te dienen als display). Dit zijn wel handige bakken om een uit elkaar gehaalde set in op te bergen, gesorteerd per kleur in sluitbare zakjes. Soms wel te verkrijgen met korting.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan