Het LEGO-topic

De Tallneck is weer te bestellen op Amazon. Wel pas levering in juli :/
Is wel 10 euro goedkoper dan de adviesprijs.

Tallneck
 
Wow, deze wil ik wel. Maar betaal er zeker geen 400 euro voor.

Lusachtbaan.png
 
Voor de geïnteresseerden/investeerders: Lego gaat de prijzen van een hele reeks sets significant verhogen vanaf augustus omwille van inflatie. Reken op verhogingen van 15% en meer. Sla je slag zou ik zeggen ;-).

 
Ja man...dat is echt wel vet, maar nogmaals: waar zet je dat op den duur? Ik zet nu al dingen in de living omdat boven alles vol staat. Had ik maar die 4de (hobby)kamer in ons huis...

(ohja, desondanks heb ik die Eevee van Bricker Builds gekocht :D)
 
Ik heb de star destroyer recent gekocht. 100€ korting omdat de doos beschadigd was.
Leuke en uitdagende set om te bouwen. en momenteel een ramp want we verhuizen :help:

Heb nog een VW Beetle en Dom's Charger (technics). Ook nog een oude technics sportwagen (set 8448) maar heb de doos niet meer denk ik.

Van mijn oude lego city sets heb ik de dozen wel nog maar ja, die zijn al 20j oud en niet in de beste staat meer
 
Gisteren mij ook laten gaan:
- J-Park set met die dino en 2 auto's
- 3 nieuwste speed champions auto's
- forest-hideout gift with purchase


op amazon (met Beyondgaming affiliate link uiteraard) ook nog eens de Horizon tallneck aangekocht aan 70 euries
 
Ik vind hem zalig, maar inderdaad zot overpriced. Ninjago city gardens is bijv veel meer steentjes (ca 1000), ong evenveel minifigs en kost voorlopig nog €300.
De castle is wel mooier moet ik toegeven.

Waar is de tijd dat ik de assembly square voor €200 gekocht heb, en dat waren ook 4000 blokjes. Lego is duur geworden.
 
Ik vind hem zalig, maar inderdaad zot overpriced. Ninjago city gardens is bijv veel meer steentjes (ca 1000), ong evenveel minifigs en kost voorlopig nog €300.
De castle is wel mooier moet ik toegeven.

Waar is de tijd dat ik de assembly square voor €200 gekocht heb, en dat waren ook 4000 blokjes. Lego is duur geworden.
Jazeker... Lego heeft begin deze maand ook aangekondigd dat de prijzen vanaf augustus 2022 zullen stijgen.


Het kasteel 10305 valt daar overduidelijk ook onder, want de "price per part" ligt daar al in de richting van een licensed LEGO-set op dit moment. Wil het kasteel toch wel eens in 't echt zien. Met een promo richting 300-350 euro laat ik mij misschien/waarschijnlijk nog wel verleiden. :)

Assembly Square is ook wel één van de best value LEGO-sets die er ooit zijn uitgebracht (zeker met een leuke korting). Heb laatst een tweede Assembly Square aangekocht bij Dreamland met korting, puur voor de parts.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan