Het LEGO-topic

ben er nog nooit geweest, maar als je tot de zomer wacht, kan je naar het lego discovery centre in Brussel gaan
 
ben er nog nooit geweest, maar als je tot de zomer wacht, kan je naar het lego discovery centre in Brussel gaan

Het was vooral omdat we vandaag en morgen in Oberhausen zitten. Intussen beslist van morgen dan maar te gaan, kan blijkbaar ook in combinatie met Sealife Center dus dan zullen we de dag wel om krijgen.
 
nieuwste aanwinsten zijn enkele creator sets
de porsche, ford mustang, fiat 500 en het rode T1 vw busje.
de creator sets zijn mooier en hebben meer detail.
technic heb je meer bouwplezier aan imo maar deze zijn ruwer van afwerking :)
 
Hoe was de ervaring? Kan je even delen?

Op zich stelde het niet zo heel veel voor. Twee dingen die ge als "attractie" kunt beschouwen, en voor de rest wat speelhoekken en kleine indoor speeltuin, een Legostad met gebouwen uit die regio, een 4D-cinema...

De kleine (4 jaar) heeft er zich alleszins wel enkele uren geamuseerd en dat was vooral het doel, maar om daar als volwassene of met grotere kinderen speciaal naar toe te trekken, is het de tijd en geld wellicht ook niet waard. Enfin dit was nu in Oberhausen, maar ik vermoed dat die in Brussel wel gelijkaardig zal zijn.

Qua prijs hadden we een combiticket van 29 euro voor dit + Sealife Center dus uiteindelijk wel nog de dag goed ingevuld gekregen dus het is niet dat we er spijt van hadden.
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan deze zomer op weg naar Oostenrijk es stoppen in Legoland Duitsland, tussen Ulm en Gunzburg.
 
Nieuwe Lego City treinen uitgelekt / bekend gemaakt:


Als Lego-treinen fan kan het mij toch niet helemaal bekoren, maar die zijn uiteraard ook niet gericht op de AFOL. De locomotief van de vrachttrein vind ik nog wel geslaagd (zeker het kleurenpalet).

Ik heb vorige week dit boek besteld en ontvangen. Wil binnenkort zelf aan de slag gaan met treinenbouw. Heb de voorbije jaren de City treinen enkel gekocht (altijd in promotie) voor de onderdelen (wielen, basis) en technologie (train motor).

 
Vind ze nog wel wat hebben. Enkel die passagierstrein is er weer een waar je 2 dozen van mag kopen om hem volledig af te maken. Als mijn oudste die gaat zien zal hem zo ook wel weer willen.
 
En dit zou hem vermoedelijk gaan worden. Had er precies iets meer van verwacht na het zien van de teaser.

279859386_10159795431709111_4761726275367941516_n.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan