Het LEGO-topic

Heb niks met Kuifje, maar zéér knappe set. 👌 Bij mijn weten ook de allereerste Lego-set naar een "Belgisch thema".
Denk dat het komt omdat het Amerikaans patent op Kuifje verlopen is sinds dit jaar. Dacht dat het ook zo is met Mickey Mouse enal. Aangegaan in 1925 voor 100 jaar.
Of het heeft er voor ons, Europeanen just niks mee te maken en Lego heeft veel euro's mogen dokken aan Moulinsart 😬😬

Laatst bewerkt:
Ik heb die al vastgehad bij ne copain, vind het wel een leuk dingetje.

En was meteen gaan kijken naar die Engelse site van cases, de naam ontsnapt me even, en de kuifje staat er al provisoir op.

Indien zo ga ik hem toch kopen, plus dan de case voor errond. Was nog maar net aangekondigd, maar zal er dus ook zijn binnenkort om te bestellen. Heb zulke zaken toch liever onder een stolp, al is het maar voor het stof tegen te houden

Ik heb zonet ook de maanraket gekocht, als eerste set sinds mijn jeugd ofzo. Het valt me toch op dat dit snel verkocht wordt? Via Lego zelf is ie al uitverkocht (status = nalevering), bij Dreamland kun je hem enkel nog ophalen in bepaalde vestigingen.

125 euro Tintin
Verzending binnen de 3 en 7 maand staat hier, zou ik niet aanraden.

Wijze set wel, komt hier in huis eens de shuttle aircraft carrier gebouwd is.

125 euro Tintin
Te laat :(

Geprobeerd om te bestellen maar blijkbaar geen voorraad meer

Kuifje raket is ook besteld, wel maar levering na 16 juni. Heb nu toch geen tijd om te bouwen.

Ik ben toch ook serieus aan het twijfelen, die nalevering datum blijft toch ook maar oplopen. Maar zal in de toekomst wel beter beschikbaar geraken zeker (met eventuele korting)?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan