Het LEGO-topic

Vorig jaar op beurs gezien en idd wel knappe set.

Wist niet dat de Kallax ook optie had voor glazen deurtjes, wel ideaal voor iets als Speed Champions.
Was enkel in Nederland te koop, maar sinds kort ook in België blijkbaar (wel weer een stuk duurder dan in Nederland).

Wat ne zalige set om als display te zetten

Zalige set, het enige dat me wat tegen houdt om hem te kopen is dat ik de bovenkant iets te rechtlijnig vind. Het is precies één exacte rechte lijn, had 10x beter geweest als ze iets meer curve in de staart hadden gestoken.

Zalige set, het enige dat me wat tegen houdt om hem te kopen is dat ik de bovenkant iets te rechtlijnig vind. Het is precies één exacte rechte lijn, had 10x beter geweest als ze iets meer curve in de staart hadden gestoken.
Die bovenkant is ook gewoon een quasi massieve blok om het geheel stabiel te houden :D Het is ook niet echt een complexe set ofzo, maar het geheel is veel "realistischer" dan je ooit zou verwachten van een lego-skelet.

Ook wel interessant dat ze "Super Mario minifigures" hebben geteased gisteren:

Ik vermoed dat die minifigures + smart brick systeem de huidige Super Mario playsets wel volledig zal gaan vervangen dan...

Of misschien krijgen we een aparte reeks van minifigures zoals dat met The Simpons ooit gebeurd is.

35 jaar geleden maakte ik altijd mijn eigen "Super Mario minifigure" met een piratenhoofd, rode pet en zo een blauw overalleke. Roeien met de spanen die ik had. :D

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan