Het LEGO-topic

Net de Maanlander van Kuifje gezien in het echt hier in de Lego winkel, ziet er toch wel indrukwekkend uit vind ik!

Hier lagen er nog genoeg exemplaren, hopelijk binnenkort ergens eentje met een mooie korting :)

Ik denk wel dat ik mijn mini figures afzonderlijk ga verkopen, hebben letterlijk geen meerwaarde voor mij.

Net de Maanlander van Kuifje gezien in het echt hier in de Lego winkel, ziet er toch wel indrukwekkend uit vind ik!

Hier lagen er nog genoeg exemplaren, hopelijk binnenkort ergens eentje met een mooie korting :)

Ik denk wel dat ik mijn mini figures afzonderlijk ga verkopen, hebben letterlijk geen meerwaarde voor mij.
Toevallig gene foto van?

De wicked brick case. Super nice, maar aan 200 euries, wel zotjes
Aaaarghhh, beslissingen, met dat het limited is, en de world cup onderweg is...

Ik zou het nog durven kopen, maar waar te zetten is een ander paar mouwen

Laatst bewerkt:

Idd wel cool, wil de raket ook, maar heb geen plek om ze te zetten 🤔 probleem opgelost

Wel duur grapje dan ... 200 euro voor de case en 160 voor de set.

(edit: 160 blijkbaar idd)

Laatst bewerkt:
Wel duur grapje dan ... 200 euro voor de case en 170 voor de set.
170 voor de set? Advies is 160.

En heb via het werk 8%, ik heb hem maar besteld. 147 en een sjiek, ik kon nog goeiekoper voor nen euro of 3 bij dreamland, ook korting via het werk, maar heb hem alvast al besteld, case zal vanaf morgen zijn, en dat is 200 euro, min nog wat korting, 10 tal pond, want had daar nog wat points. Maar goeiekoop is het niet, that's for sure.

Nu mijne bmw 1000 RR staat hier ook centraal op mijne bureau, ik zie deze ook elke dag shinen. Een case is echt wel om het af te maken, al is het maar voor stof dat zich opbouwt. Alles samen kost het mij 338 afgerond. Niet goeiekoop, maar zal een mooi plaatsje krijgen. Daarna staat het hier officieel vol met cases :ROFLMAO:

Was nog zelf aan het twijfelen om een lighting set bij te kopen, maar weet niet of dat lukt met een case errond. Ik heb het in alle geval nog ni uitgeprobeerd

170 voor de set? Advies is 160.

En heb via het werk 8%, ik heb hem maar besteld. 147 en een sjiek, ik kon nog goeiekoper voor nen euro of 3 bij dreamland, ook korting via het werk, maar heb hem alvast al besteld, case zal vanaf morgen zijn, en dat is 200 euro, min nog wat korting, 10 tal pond, want had daar nog wat points. Maar goeiekoop is het niet, that's for sure.

Nu mijne bmw 1000 RR staat hier ook centraal op mijne bureau, ik zie deze ook elke dag shinen. Een case is echt wel om het af te maken, al is het maar voor stof dat zich opbouwt. Alles samen kost het mij 338 afgerond. Niet goeiekoop, maar zal een mooi plaatsje krijgen. Daarna staat het hier officieel vol met cases :ROFLMAO:

Was nog zelf aan het twijfelen om een lighting set bij te kopen, maar weet niet of dat lukt met een case errond. Ik heb het in alle geval nog ni uitgeprobeerd
Ergens een mooie lighting kit tegengekomen al voor die set? Lijkt me niet veel aan om te verlichten toch? :p

Ik snap het wel, ik moet hier iedere maand een tweetal uur voorzien om al mijn Lego naar buiten te verhuizen en volledig af te stoffen met mijn perslucht :)

Die lichtjes zitten onder de raket, geeft wel nice denk ik dan, maar weeral stoem geweest, eerst gekocht en dan pas gemeten. Ik dacht 35 op 35, da past wel, ja tarara

Nu moet ik wel zien waar ik deze kan zetten zonder al te onstabiel te zijn

Ps, qua stof, ik zie nog geen stofje liggen op de BMW, en heb hem al van 2023 dacht ik, doet wel wat het moet

Zonet het binneste van de base van Barad-Dur gemaakt... Blijft een superleuke build. Wel donker que kleur en de complexiteit van de verlichting geeft hierbij die extra uitdaging.

halleluja aan mijn leesbril :)

Wie deze wil better hurry up, al meer dan 300stuks verkocht in minder dan een uur na release. Sjans dat ik een reminder had ingesteld sjeesj

Weer wat treinsets aangekondigd. Leuk, ze doen me wat denken aan de treinsets van het 12V en 9V tijdperk.
:) Zeker die goederentrein: terug zo een kleine "shunter" locomotief (wat we zeer lang niet meer gezien hebben, van voor Power Functions). Een wagon extra had wel gemogen en vind het wat vreemd dat ze standaard niet meer motorized zijn. Wordt een kostelijk grapje om train motor + hub apart te moeten bijkopen. :thinking:
De tram is ook wel nice:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan