Enj0i^
Active member
Das wel een fijn cadeau van AmazonIemand die ik blij kan maken met Lego 75436?
Ik had eentje besteld op Amazon, maar kheb een kartonnen doos met 4 exemplaren gekregen![]()

Ik zou wel blij zijn met eentje

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das wel een fijn cadeau van AmazonIemand die ik blij kan maken met Lego 75436?
Ik had eentje besteld op Amazon, maar kheb een kartonnen doos met 4 exemplaren gekregen![]()

Voor wie hem nu graag onmiddellijk wil. In de Tintin store in Brussel stonden er nog een hoop.Damn Kuifje rakket staat nu op uitverkocht op de site, dus zelfs niet meer mogelijk om te bestellen![]()

Zeker wel.![]()
Als ge de verzendkosten betaalt, sureDas wel een fijn cadeau van Amazon
Ik zou wel blij zijn met eentje![]()
Maar da's al bijna evenveel als dat ge het zelf zou bestellen bij Amazon, niet?
Toevallig gene foto van?Net de Maanlander van Kuifje gezien in het echt hier in de Lego winkel, ziet er toch wel indrukwekkend uit vind ik!
Hier lagen er nog genoeg exemplaren, hopelijk binnenkort ergens eentje met een mooie korting
Ik denk wel dat ik mijn mini figures afzonderlijk ga verkopen, hebben letterlijk geen meerwaarde voor mij.
Neen zelf geen foto genomen, maar er staan online toch voldoende foto's?Toevallig gene foto van?

Idd wel cool, wil de raket ook, maar heb geen plek om ze te zetten![]()
Limited Edition Display Case for LEGO® Ideas: Tintin® Moon Rocket (21367)
3…2…1… lift off! Celebrate one of the most iconic spacecraft in comic history with our Limited Edition Display Case for LEGO Ideas: Tintin Moon Rocket (21367). Designed to literally elevate your build into a dramatic launch scene, this exclusive display case captures the excitement of Professor...www.wickedbrick.com
De wicked brick case. Super nice, maar aan 200 euries, wel zotjes
Aaaarghhh, beslissingen, met dat het limited is, en de world cup onderweg is...
Ik zou het nog durven kopen, maar waar te zetten is een ander paar mouwen
probleem opgelostZal hem wss wel kopen denk ik, ik peis de world cup naast menne switch en de tintin neffe mijnen tv, goed in t zichtIdd wel cool, wil de raket ook, maar heb geen plek om ze te zettenprobleem opgelost
170 voor de set? Advies is 160.Wel duur grapje dan ... 200 euro voor de case en 170 voor de set.

Ergens een mooie lighting kit tegengekomen al voor die set? Lijkt me niet veel aan om te verlichten toch?170 voor de set? Advies is 160.
En heb via het werk 8%, ik heb hem maar besteld. 147 en een sjiek, ik kon nog goeiekoper voor nen euro of 3 bij dreamland, ook korting via het werk, maar heb hem alvast al besteld, case zal vanaf morgen zijn, en dat is 200 euro, min nog wat korting, 10 tal pond, want had daar nog wat points. Maar goeiekoop is het niet, that's for sure.
Nu mijne bmw 1000 RR staat hier ook centraal op mijne bureau, ik zie deze ook elke dag shinen. Een case is echt wel om het af te maken, al is het maar voor stof dat zich opbouwt. Alles samen kost het mij 338 afgerond. Niet goeiekoop, maar zal een mooi plaatsje krijgen. Daarna staat het hier officieel vol met cases
Was nog zelf aan het twijfelen om een lighting set bij te kopen, maar weet niet of dat lukt met een case errond. Ik heb het in alle geval nog ni uitgeprobeerd

Wie deze wil better hurry up, al meer dan 300stuks verkocht in minder dan een uur na release. Sjans dat ik een reminder had ingesteld sjeesj![]()
Limited Edition Display Case for LEGO® Ideas: Tintin® Moon Rocket (21367)
3…2…1… lift off! Celebrate one of the most iconic spacecraft in comic history with our Limited Edition Display Case for LEGO Ideas: Tintin Moon Rocket (21367). Designed to literally elevate your build into a dramatic launch scene, this exclusive display case captures the excitement of Professor...www.wickedbrick.com
De wicked brick case. Super nice, maar aan 200 euries, wel zotjes
Aaaarghhh, beslissingen, met dat het limited is, en de world cup onderweg is...
Ik zou het nog durven kopen, maar waar te zetten is een ander paar mouwen

Zeker die goederentrein: terug zo een kleine "shunter" locomotief (wat we zeer lang niet meer gezien hebben, van voor Power Functions). Een wagon extra had wel gemogen en vind het wat vreemd dat ze standaard niet meer motorized zijn. Wordt een kostelijk grapje om train motor + hub apart te moeten bijkopen.