Het LEGO-topic

Indien er iemand interesse zou hebben, ik doe mijn kopie van Bricklink adventures in transylvannia en Jurassic world Dinosaurusfossiel Tyrannosaurus weg. Beide Sealed, geen plaats meer en ze zullen toch nooit gebouwd worden.

In Tolkien’s lore, Minas Tirith rises about 200 metres from the lower gates to the White Tower. When you apply a 1:42 scale conversion, the model grows to nearly five metres tall. At that size, it no longer fits comfortably in most houses, and quickly approaches roof height in many homes.

The footprint of the build expands just as dramatically. The current 62cm width would stretch to just over five metres, while the 37cm depth increases to roughly three to four metres. Instead of sitting on a display surface, the model effectively takes over a side of a house.

Maar dan is het wel waarheidsgetrouw aan hoe Tolkien het wou :oi22:!

Nog altijd mogelijk via de Fnac :)
Staat in nabestelling bij lego zelf. Niet echt zin in een bon om nog andere aankopen te doen. Tenzij als ik meteen men geld terug krijg, ken de return policy niet echt bij lego

Ik had 8% bij lego zelf, en bij VDB/fnac heb ik ook 5 tal korting, en ben lid bij fnac

Dus dat zou zeker kunnen

Vandaag t ouderlijk huis gaan opruimen, of althans toch de zolder al leegmaken, bij mn vrouw.

Staat er een “random” doos met lego dat ze wilden wegsmijten want “t is zonder planneke en helemaal uiteen, tis een of ander kasteel van zo ne film met hobbits ofzoiet”..

“Gimme that box”

Setje 9474, battle of helm’s deep.. god wa ben ik content datk die heb kunnen redden van t containerpark.

Bon, echt wel happy dat ik dieje doos heb opgepakt.

Er zitten andere minifigs in dan bij de battle of helms deep, zit er in de doos ook nog de expansion van de uruk-hai army ! Ik zal er ne foto van trekken alsk ze af heb :-) en ook hoe ik t gevonden heb ;-)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan