Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Tolkien’s lore, Minas Tirith rises about 200 metres from the lower gates to the White Tower. When you apply a 1:42 scale conversion, the model grows to nearly five metres tall. At that size, it no longer fits comfortably in most houses, and quickly approaches roof height in many homes.https://www.brickfanatics.com/lego-minas-tirith-minifigure-scale
Minifig scale is helaas onrealistisch.
!Waar gekocht, via Fnac? Zie dat ze hem daar precies enkel hebben. Sta op wachtlijst bij lego.beDan toch uiteindelijk niet kunnen wachten en mij de Kuifje rakket gekocht![]()

Waar gekocht, via Fnac? Zie dat ze hem daar precies enkel hebben. Sta op wachtlijst bij lego.be![]()
Nog altijd mogelijk via de FnacDayum case onderweg maar lego zelf kickt ni. Sebiet ga ik nog scalper prijzen mogen betalen

Staat in nabestelling bij lego zelf. Niet echt zin in een bon om nog andere aankopen te doen. Tenzij als ik meteen men geld terug krijg, ken de return policy niet echt bij legoNog altijd mogelijk via de Fnac![]()
maximus.be
Klik > zoiets wordt wel regelmatig gedaanHeb alle Minifigs van serie 29 kunnen bemachtigen. Is er een manier hoe jullie ze allemaal bij elkaar zetten?
Bv op gewoon zo'n grote bouwplaat?
Beste advies is om de sets te vergelijken met bricklink, geef je indicatie van de waardeIk had hier mijn lego terug in elkaar gestoken en online aangeboden.
Er ontbreken bij sommige sets stukken.
Nu weet ik niet wat een correcte verkoopprijs zou zijn.
Iemand een idee?
Mvg

Is jouw Minas Tirith dan al verstuurd?Woensdag/donderdag pikachu en Minas Tirith.