Het LEGO-topic

Ik vind het wel vet maar te duur voor mij :)

De Kuifje rakket is nog steeds uitverkocht, ik hoop toch dat hij richting het eind van het jaar iets vlotter verkrijgbaar gaat zijn :(
Ook op dreamland? Af en toe eens kijken.
Had hem toevallig gezien en direct besteld.

Mooie set, de "mixed scale" werkt wel op 1 of andere manier. Ik kijk ernaar uit om een display te zien op een Lego-beurs van deze + Rivendell + Barad-dûr. Maar ga er zelf de portemonnee niet voor opentrekken.

De blokken op zich lijken mij niet zo bijzonder, redelijk standaard kleuren allemaal, maar die minifigs zullen wel voor een klein fortuin gaan op BrickLink.

BrickLink Designer Series 8 ook aangekondigd:

Zeer sterke line-up imo. Ik vind elke set wel iets hebben. Moest ik er slechts 1 uitkiezen, zou het Dustmark Keep zijn.
Serie 8, 9 en 10 zijn al bekend. Einde van de maand sluit de voting voor serie 11 al.
Vind in de komende series (gelukkig) wat minder mijn goesting, portefeuille en plaats in huis is er content mee :)

Ga ook pass voor minas tirith, enkel de minifigs zijn cool, ga ik wel wachten tot ze apart te keijgen zijn op bricklink of chinese knockoffs.
De gwp vind ik ook wel… meh

Binnen de maand wss al te koop op aliexpress.

Vandaag ook mijn “Ali” ferrari f1 afgemaakt en als ik die vergelijk met mijn originele lego, t verschil is eigenlijk niet te merken.

Mooie set, de "mixed scale" werkt wel op 1 of andere manier. Ik kijk ernaar uit om een display te zien op een Lego-beurs van deze + Rivendell + Barad-dûr. Maar ga er zelf de portemonnee niet voor opentrekken.
ik vind het juist lelijk. Mixed scale is normaal bij Lego, eigenlijk bij de meeste gebouwen. Bij zoiets impressionant als deze Gondor set had ik het liever wat groter gehad, juist omdat je het beeld hebt dat het in de films gigantisch was. De meeste maquetes van de stad zijn ook gigantisch en de omvang komt juist goed naar voren door de verhouding tot de miniaturen die je er in plaatst. Maar dan waren de lego dozen nog duurder geweest...

ik vind het juist lelijk. Mixed scale is normaal bij Lego, eigenlijk bij de meeste gebouwen. Bij zoiets impressionant als deze Gondor set had ik het liever wat groter gehad, juist omdat je het beeld hebt dat het in de films gigantisch was. De meeste maquetes van de stad zijn ook gigantisch en de omvang komt juist goed naar voren door de verhouding tot de miniaturen die je er in plaatst. Maar dan waren de lego dozen nog duurder geweest...
Perfect is het zeker niet he, maar vind toch dat ze een goei poging hebben gedaan om 2 extremen te verenigen in deze set (minifig + micro scale). Denk dat je de kostprijs gemakkelijk kunt vermenigvuldigen als het volledig minifig scale zou moeten zijn. 😄

Ik was eigenlijk wel wat verrast over de omvang van de set bij het zien van deze review. Daar zie je toch wel dat Rivendell en Barad-dûr nog altijd veel groter zijn (vanaf minuut 19 ongeveer).

Perfect is het zeker niet he, maar vind toch dat ze een goei poging hebben gedaan om 2 extremen te verenigen in deze set (minifig + micro scale). Denk dat je de kostprijs gemakkelijk kunt vermenigvuldigen als het volledig minifig scale zou moeten zijn. 😄
Ik zou zeggen 2 tot 3 keer zo groot. Maar dan vervoeren we legosets in vrachtwagens en onder politiebewaking natuurlijk. Is mijn mening maar natuurlijk ;-). Ik vind Rivendell er in elk geval veel beter uitzien. Barad-Dur aan de voorkant ook (binnenkant is Gondor dan weer beter).

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan