Via select van bol toch maar home alone aangeschaft voor 219 euro en nightmare before christmas voor 149 euro
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deze is echt zo goed. Jammer dat je geen aparte wagons kan kopen.
Aiaiai mijne portefeuille

Ook op dreamland? Af en toe eens kijken.Ik vind het wel vet maar te duur voor mij
De Kuifje rakket is nog steeds uitverkocht, ik hoop toch dat hij richting het eind van het jaar iets vlotter verkrijgbaar gaat zijn![]()

Mooie set, de "mixed scale" werkt wel op 1 of andere manier. Ik kijk ernaar uit om een display te zien op een Lego-beurs van deze + Rivendell + Barad-dûr. Maar ga er zelf de portemonnee niet voor opentrekken.
Op bol 600€
alle beetjes helpenSerie 8, 9 en 10 zijn al bekend. Einde van de maand sluit de voting voor serie 11 al.BrickLink Designer Series 8 ook aangekondigd:
Designer Program Series 8 [BrickLink]
www.bricklink.com
Zeer sterke line-up imo. Ik vind elke set wel iets hebben. Moest ik er slechts 1 uitkiezen, zou het Dustmark Keep zijn.

wel 3 maand later, en geen Grond als GWP.Op bol 600€alle beetjes helpen
is dat via pluxee? ik kan da niet meteen terug vinden op mijn kaart...wel 3 maand later, en geen Grond als GWP.
Via benefitsatwork trouwens ook 8% korting op Lego als ik me niet vergis
ik vind het juist lelijk. Mixed scale is normaal bij Lego, eigenlijk bij de meeste gebouwen. Bij zoiets impressionant als deze Gondor set had ik het liever wat groter gehad, juist omdat je het beeld hebt dat het in de films gigantisch was. De meeste maquetes van de stad zijn ook gigantisch en de omvang komt juist goed naar voren door de verhouding tot de miniaturen die je er in plaatst. Maar dan waren de lego dozen nog duurder geweest...Mooie set, de "mixed scale" werkt wel op 1 of andere manier. Ik kijk ernaar uit om een display te zien op een Lego-beurs van deze + Rivendell + Barad-dûr. Maar ga er zelf de portemonnee niet voor opentrekken.
Perfect is het zeker niet he, maar vind toch dat ze een goei poging hebben gedaan om 2 extremen te verenigen in deze set (minifig + micro scale). Denk dat je de kostprijs gemakkelijk kunt vermenigvuldigen als het volledig minifig scale zou moeten zijn.ik vind het juist lelijk. Mixed scale is normaal bij Lego, eigenlijk bij de meeste gebouwen. Bij zoiets impressionant als deze Gondor set had ik het liever wat groter gehad, juist omdat je het beeld hebt dat het in de films gigantisch was. De meeste maquetes van de stad zijn ook gigantisch en de omvang komt juist goed naar voren door de verhouding tot de miniaturen die je er in plaatst. Maar dan waren de lego dozen nog duurder geweest...

Ik zou zeggen 2 tot 3 keer zo groot. Maar dan vervoeren we legosets in vrachtwagens en onder politiebewaking natuurlijk. Is mijn mening maar natuurlijk ;-). Ik vind Rivendell er in elk geval veel beter uitzien. Barad-Dur aan de voorkant ook (binnenkant is Gondor dan weer beter).Perfect is het zeker niet he, maar vind toch dat ze een goei poging hebben gedaan om 2 extremen te verenigen in deze set (minifig + micro scale). Denk dat je de kostprijs gemakkelijk kunt vermenigvuldigen als het volledig minifig scale zou moeten zijn.![]()