Het LEGO-topic

Hier ook juist besteld... 💸:) Toch wel de laatste grote Lego-aankoop van dit jaar...
Durf er niet op "gokken" dat black friday een betere deal gaat brengen voor deze set, maar het kan altijd nog.
Same. Had ook nog best wel wat insiderspunten dus de portefeuille is sip, maar nog niet aan het huilen.

Het is inderdaad aan bovenkant voor die set.

Maar wel 22 minifigures en bouwervaring plus speelementen zijn top naart schijnt.

Ja een derde af van de lego retail prijs...even over opgezocht en echt wel veel value, zeker de minifigs. Ook overstag gegaan :/

Niet echt kortingen als je vergelijks met amazon, eerder price matching. Razor crest is wel nice.

Soms zijn ze wat goedkoper. We hebben al wat legosets voor de sint en kerst gekocht en ondertussen al 2 teruggestuurd naar bol en amazon en in de dreamland gehaald. DIe zijn dan wel niet meer terug te sturen, maar bon. Aan 50% retailprijs gaan ze toch niet veel goedkoper meer te vinden zijn.

Mijn zoon begint te klagen dat zijn lego tafel (2x keer 1,6x0,8m) toch echt te klein wordt, maar hij heeft jammer genoeg niet meer plaats doordat er ook nog een bed, kast en bureau in de kamer staat en hij helemaal rond de tafels wil kunnen.

Heb nog aan een hoogslaper gedacht (heeft nu een stapelbed staan), maar die gast is al 13. Vermoed dat die binnenkort toch eerder een twijfelaar oid wil.

Gisteren met die korting eindelijk Rivendel besteld. Via werkgeverskorting dan nog eens 6% gekregen. Mag ik jullie ook nog eens vragen om voor bestelling op bol.com nog eens op onze affiliate link te klikken? Rivendel alleen al zorgt voor 15 euro aan inkomsten voor BG!

Gisteren met die korting eindelijk Rivendel besteld. Via werkgeverskorting dan nog eens 6% gekregen. Mag ik jullie ook nog eens vragen om voor bestelling op bol.com nog eens op onze affiliate link te klikken? Rivendel alleen al zorgt voor 15 euro aan inkomsten voor BG!
Ik was nog aan het twijfelen, maar ben al te laat zie ik. Staat er niet meer tussen.

Soms zijn ze wat goedkoper. We hebben al wat legosets voor de sint en kerst gekocht en ondertussen al 2 teruggestuurd naar bol en amazon en in de dreamland gehaald. DIe zijn dan wel niet meer terug te sturen, maar bon. Aan 50% retailprijs gaan ze toch niet veel goedkoper meer te vinden zijn.

Mijn zoon begint te klagen dat zijn lego tafel (2x keer 1,6x0,8m) toch echt te klein wordt, maar hij heeft jammer genoeg niet meer plaats doordat er ook nog een bed, kast en bureau in de kamer staat en hij helemaal rond de tafels wil kunnen.

Heb nog aan een hoogslaper gedacht (heeft nu een stapelbed staan), maar die gast is al 13. Vermoed dat die binnenkort toch eerder een twijfelaar oid wil.
Hij mag altijd een deel van zijn Lego hier komen stokeren.

Ik zal dan af en toe een foto sturen zodat hij kan zien er met alles goed gespeeld wordt.

Door Tomski al zijn foto's wou ik toch wat eigen decoratie naast dat gedoe van madam....
Geen grote ambities.

Die kersttrein steekt wel mijn ogen uit, maar kan dat bedrag er niet voor geven...

Bijlagen

• IMG_20251025_085645.jpg
    IMG_20251025_085645.jpg
    4,4 MB · Weergaven: 22

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan