Het LEGO-topic

die megazord is voorgesteld
Die zou effectief zijn goedgekeurd voor productie

Meeste goedgekeurde LEGO Ideas inzendingen ooit!

In een video heeft het LEGO Ideas-team onthuld dat maar liefst zes inzendingen zijn goedgekeurd als officiële LEGO-set. Vijf van deze sets komen uit de huidige reviewronde, terwijl Downton Abbey: Highclere Castle afkomstig is uit de zogenaamde ‘Parking Lot’ (uitleg volgt hieronder) en zich bij dit rijtje voegt. De zes goedgekeurde sets zijn:

• LEGO Ideas Go Go Power Rangers!
  • LEGO Ideas Ramen
  • LEGO Ideas La Catrina
  • LEGO Ideas Smurf Village
  • LEGO Ideas E.T. The Extra-Terrestrial
  • LEGO Ideas Downton Abbey: Highclere Castle
Bron: https://bouwsteentjes.info/kandidaten-eerste-lego-ideas-review-2025/

Ik had alleen gehoopt op die booknook & de grand central station, maar beide zitten er blijkbaar niet bij. Vind de voorgestelde sets maar "meh".

Ik heb hier heel wat speed champions staan maar ik zou die graag op een mooie manier displayen.
Momenteel hangen ze met 3D-geprintte houders aan een pegboard van Ikea maar ik zou graag er iets meer mee doen.
Vooral de F1's van 2025 ben ik allemaal aant verzamelen en daar zou ik graag iets cools mee doen.
Heeft er iemand ervaring met 3th party sellers voor displays of mockups?

Ik heb hier heel wat speed champions staan maar ik zou die graag op een mooie manier displayen.
Momenteel hangen ze met 3D-geprintte houders aan een pegboard van Ikea maar ik zou graag er iets meer mee doen.
Vooral de F1's van 2025 ben ik allemaal aant verzamelen en daar zou ik graag iets cools mee doen.
Heeft er iemand ervaring met 3th party sellers voor displays of mockups?
Ik heb ze hier zo opgehangen:
1762084802971.png

Deze mounts gebruikt: https://www.amazon.com.be/-/nl/dp/B0DDXH9ZDD?ref_=ppx_hzsearch_conn_dt_b_fed_asin_title_1

Die Sauber(?), licht groene, hangt wat scheef precies 😋

Wel coole setup. Hoe groot is de ruimte die uitkijkt op die muur?
3 meter op 4 ofzo? Die wand is eigenlijk de zijkant van mijn bureau, dus ik zie ze eigenlijk altijd als ik van thuis werk. Vanuit de living niet te zien dus vrouw ook content 😅

Damn, had geen notificatie op Brickwatch ingesteld.
Sinds deze week 25% korting bij Dreamland op heel wat Lego sets : https://www.dreamland.be/nl/acties/25-korting-op-een-selectie-lego-technic/68
Voor die prijs wou ik wel de Ferrari F1 aanschaffen. Hopelijk komt ie nog beschikbaar
Ik heb gisteren nog ene kunnen bestellen voor afhaling in de winkel. Was gisteren nog in stock op het Kiel en een 3 tal andere winkels... afgaande op de popularity spike op Brickswatch stond dit op héél veel watch lists precies :lol:

Ik heb gisteren nog ene kunnen bestellen voor afhaling in de winkel. Was gisteren nog in stock op het Kiel en een 3 tal andere winkels... afgaande op de popularity spike op Brickswatch stond dit op héél veel watch lists precies :laugh:
Yeah, zaterdagavond laat kreeg ik nog een notificatie dat ie terug beschikbaar was. Maar wsl was het maar een exemplaar, want meteen toen ik die mail kreeg en naar de website ging was ie alweer weg. Zondag idem.
MAAR, gisteren bleek ie terug ruim op voorraad. Weer mail gekregen maar pas een uurtje later gezien, en toch vlot kunnen bestellen :)

Pfff. Die Enterprise set. Ook bijna 400 eurokes. Vind de build op zich niet zo waauw, maar wil de minifigs wel.

Iemand hier die de Ornithopter set van Dune heeft?

Wat zijn de ervaringen? Blijven de ‘vleugels’ mooi na een tijd of zakken ze door?

Wil deze voor mezelf kopen voor Kerst!

Iemand hier die de Ornithopter set van Dune heeft?

Wat zijn de ervaringen? Blijven de ‘vleugels’ mooi na een tijd of zakken ze door?

Wil deze voor mezelf kopen voor Kerst!
Ik ben een paar dagen geleden eraan begonnen, ongeveer halfverwege nu. Dus op je laatste vraag kan ik niet antwoorden.
Maar tot dusver een heel leuke build. Als hij af is zal ik mijn bevindingen hier delen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan