Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanwaar is die nonne?
Vanwaar is die nonne?
Ik heb bij de verhuis mijn sets in een curverbak gestoken en wat geblokkeerd met handdoeken. Dan wist ik dat als er blokjes afbraken, bij welke set die hoorde. Voor de rest gewoon rustig rijdenIk ga binnenkort verhuizen. Zijn er tips of zaken waar je moet opletten bij het verkassen van je sets? Ik heb een viertal grote en heb niet veel zin om ze na de verhuis terug bijeen te moeten gaan puzzelen.

Kasteel van bricklink al? Ikke nog nix gehoordMijn Transsylvanian adventure zal binnenkort worden verstuurd.
Nog op tijd voor halloween ?
Ik heb gisteren ook bericht gekregen hiervanKasteel van bricklink al? Ikke nog nix gehoord

www.lego.com
Deze is wel top, insta buy!DeLorean Speed Champion aangekondigd.
Zalig
![]()
Tijdmachine uit Back to the Future 77256 | Speed Champions | Officiële LEGO® winkel BE
LEGO® Tijdmachine uit Back to the Future bouwsetwww.lego.com
Ja idd, vind het wel tof dat ze in de Speed Champions reeks soms eens iets random insmijten uit films (007 Aston Martin, Fast & Furious Honda/Dodge Charger, Bliksem McQueen van Cars).Deze is wel top, insta buy!

Ik was hier wat op aan 't wachten voor het "Leeuwenridders kasteel" dat eruit gaat eind dit jaar... Maar twijfel nu toch. Ik vind de GWP ("Noorderlicht diorama") niet fantastisch, maar die staat blijkbaar al op BrickLink te koop voor 20+ euro...Dubbele Insider punten vanaf vandaag voor de geïnteresseerden.
Als ge dat effectief ervoor krijgt + dubbele punten, dan heb je het kasteel voor 400 euro - (40 euro + 20 euro) = 340 euro.Herkenbaar. Ik ga het toch niet doen. Ik ga het wagen tot black friday te wachten, als er dan geen korting is of het is weg, pech. Die gwp's zeggen mij echt niks, blijft meestal maar in de kast liggen.Ik was hier wat op aan 't wachten voor het "Leeuwenridders kasteel" dat eruit gaat eind dit jaar... Maar twijfel nu toch.
Hier ook juist besteld...Heb hem gekocht, t leeuwenridderskasteel. Gaat uit productie en blijft wel enkele jaren op zolder voor de zoon later.

Toch wel de laatste grote Lego-aankoop van dit jaar...