Nice, direct gereserveerd.Game Boy besteld bij Dreamland aan 25% korting (raar dat Brickwatch dit niet toont).
Gaat volgens mij vlotjes 1 van de best verkopende sets worden van de laatste jaren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, direct gereserveerd.Game Boy besteld bij Dreamland aan 25% korting (raar dat Brickwatch dit niet toont).
Gaat volgens mij vlotjes 1 van de best verkopende sets worden van de laatste jaren.
Er zijn toch enorm veel mensen opgegroeid met een Game Boy, dus de nostalgische waarde gaat sowieso aanwezig zijn bij een groot publiek.Is dat het waard? Is meer voor dz liefhebber denk ik?

Ook in Toychamp zijn deze te vinden met die 25% korting. Ik had hetzelfde bij Dreamland maar nu kunnen bestellen bij Toychamp, afhaling in Heusden-Zolder straks. Handig want Dreamland hebben we niet meer in de buurtJammer genoeg te laat
- Product 72046 LEGO Super Mario Game Boy is niet meer in stock, we hebben dit artikel uit je winkelmandje gehaald
Edit: nog wel te verkrijgen in de winkel zelf. Maar ni direct nen Dreamland in de buurt waar ik de eerstkomende dagen geraak.
Zijn Toychamp en Dreamland ondertussen niet van dezelfde eigenaar? Naam van Toychamp gaat ook veranderen naar Dreamland dacht ik.Ook in Toychamp zijn deze te vinden met die 25% korting. Ik had hetzelfde bij Dreamland maar nu kunnen bestellen bij Toychamp, afhaling in Heusden-Zolder straks. Handig want Dreamland hebben we niet meer in de buurt
Ja klopt, maar nog 2 aparte sites. Dat is wel de reden dat ik ben gaan kijken naar de Toy Champ site. Want ik wilde de set wel hebben.Zijn Toychamp en Dreamland ondertussen niet van dezelfde eigenaar? Naam van Toychamp gaat ook veranderen naar Dreamland dacht ik.

Toy Champ ook 37,49 euro betaaldHaha, ben hem ook net gaan halen. Dreamland is hier niet ver vandaan.
Ik zag op dreamland.be dat ie van 49,99 naar 37,49 ging. Daar kan je niet voor sukkelen.
Kom ginder toe en hij staat 59,99 en dus maar korting naar 45 euro met de 25% discount... stoute schoenen dus aan en screenshot van de website laten zien..
heb hem dus aan 37,49 gekregen![]()
Ik heb exact hetzelfde gedaan aan de kassa om de korting te krijgen. Ondertussen is de prijs op de site veranderd en niet meer beschikbaar.Haha, ben hem ook net gaan halen. Dreamland is hier niet ver vandaan.
Ik zag op dreamland.be dat ie van 49,99 naar 37,49 ging. Daar kan je niet voor sukkelen.
Kom ginder toe en hij staat 59,99 en dus maar korting naar 45 euro met de 25% discount... stoute schoenen dus aan en screenshot van de website laten zien..
heb hem dus aan 37,49 gekregen![]()