The Magical Taz
Well-known member
Mijn piranha plant is aangekomen.
Na het werk kan ik eraan beginnen.
Na het werk kan ik eraan beginnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, ik ben grote fan van dit soort kanalen op youtube:De educatieve waarde van technics en lego is de max é. Die van mij had een paar jaar geleden zo het idee om Doms Charger (42111) te motoriseren. Met de motor-onderdelen van zijn lego trein is ie daar ook in geslaagd, en had ie zelfs de vering gemotoriseerd (very gangsta!).
niemand naar bricks and more in geel geweest?
is de moeite vind ik.
is morgen zondag ook nog open.
.Voor de verkopers wel handig dat er geen 4G is in de kelder, zodat de klanten niet makkelijk prijzen kunnen vergelijken.
mja drukte is iets wat bij zo een evenement hoort.Ik ben vorig jaar geweest en vond dat echt verschrikkelijk.
Véél te druk. Enkele mooie bouwwerken uiteraard, maar ook veel dingen die ik gewoon 'ok' vind of niet de moeite om tegen 1km/u voor aan te schuiven.
En een marktplaats in een drukke en lage kelder waar alles duurder is dan op internet. Voor de verkopers wel handig dat er geen 4G is in de kelder, zodat de klanten niet makkelijk prijzen kunnen vergelijken.
Laat zeker weten of dat wel of niet werktAllez, heb me es laten vangen dit jaar en een stofzuigerke gekocht om de lego bouwwerken te onderhouden die op de kasten staan
Damn you clean-my-bricks promotional videos!
ik zie dat ook continu voorbijkomen 
Laat zeker weten of dat wel of niet werktik zie dat ook continu voorbijkomen
![]()
Idem!Laat zeker weten of dat wel of niet werktik zie dat ook continu voorbijkomen
![]()
Haha, hier exact hetzelfde. Skiffeur plumeau maar idd niet 100% weg.Idem!
Ook wel curieus naar eigenlijk... Doe dat nu met een swiffer plumeau en dat haalt het meeste stof wel weg maar tis toch niet 100%
Ik zou ook zo graag hier aan beginnen met die grote sets van star wars maar pff die kosten veel geld wat me dan gelukkig tegenhoud om ze te kopen. 700 tot 800 euro voor een set is echt wel veel jammer genoeg.pff waarom is dat toch zo verslavend. echte FOMO bij veel sets
2j geleden begonnen en zit nu aan 60 sets (61.000 blokjes volgens rebrickable)
heb alle 8 studs speed champions en al de creator auto's (op de land rover en corvette na)
nog wat batman, star wars en modular stuff.
er komt echt teveel uit.
paar keer overwogen om wat sets weg te verkopen om zo de millenium falcon te kunnen kopen maar krijg het niet over mijn hart om dingen te verkopen :'(Ik zou ook zo graag hier aan beginnen met die grote sets van star wars maar pff die kosten veel geld wat me dan gelukkig tegenhoud om ze te kopen. 700 tot 800 euro voor een set is echt wel veel jammer genoeg.

Plaatsgebrek is wel een probleem aan het worden hier.paar keer overwogen om wat sets weg te verkopen om zo de millenium falcon te kunnen kopen maar krijg het niet over mijn hart om dingen te verkopen :'(
de vrouw word er zot van en dan nog het plaatsgebrek![]()