Het LEGO-topic

Zijn er hier mensen die licht kitjes in hun Lego hebben zitten? Indien ja, welke ervaringen hebben jullie ermee?

Aangezien mijn modulars op de kast staan leek het mij wel leuk om daar een beetje verlichting in te hebben zodat de donkere kamertjes toch ook een beetje zichtbaarder worden.

Ik wil die Avengers tower! Staat denk ik mooi tussen de daily Bugle en de sanctum van dr strange 😃

niemand naar bricks and more in geel geweest?
is de moeite vind ik.
is morgen zondag ook nog open.

Ik ben vorig jaar geweest en vond dat echt verschrikkelijk :crazy:.
Véél te druk. Enkele mooie bouwwerken uiteraard, maar ook veel dingen die ik gewoon 'ok' vind of niet de moeite om tegen 1km/u voor aan te schuiven.
En een marktplaats in een drukke en lage kelder waar alles duurder is dan op internet. Voor de verkopers wel handig dat er geen 4G is in de kelder, zodat de klanten niet makkelijk prijzen kunnen vergelijken.

Ik ben vorig jaar geweest en vond dat echt verschrikkelijk :crazy:.
Véél te druk. Enkele mooie bouwwerken uiteraard, maar ook veel dingen die ik gewoon 'ok' vind of niet de moeite om tegen 1km/u voor aan te schuiven.
En een marktplaats in een drukke en lage kelder waar alles duurder is dan op internet. Voor de verkopers wel handig dat er geen 4G is in de kelder, zodat de klanten niet makkelijk prijzen kunnen vergelijken.
mja drukte is iets wat bij zo een evenement hoort.
dit jaar vond ik de bouwwerken mooier als vorig jaar
zeker de star wars wasteland die enkele meters lang was.
mja de 2ehands afdeling is idd duurder dan online. je moet wat geluk hebben.
je vind er soms wel leuke dingen die moeilijk te vinden zijn.

Ik ben net terug ervan. Vorig jaar niet geweest dus de bouwwerken waren allemaal nieuw voor mij. Ik vond het wel de moeite. Een paar echt indrukwekkende displays (kasteel, middeleeuwen, pirates) waren de uitblinkers voor mij.

Ik was specifiek op zoek naar cheap Harry Potter en baseplates, maar van een kale reis teruggekomen. Kopen op een beurs is gewoon altijd overpriced, dat is nog maar eens duidelijk geworden. Lang leve 2e hands.be of marketplace.

Allez, heb me es laten vangen dit jaar en een stofzuigerke gekocht om de lego bouwwerken te onderhouden die op de kasten staan :hurrr:

Damn you clean-my-bricks promotional videos!

Allez, heb me es laten vangen dit jaar en een stofzuigerke gekocht om de lego bouwwerken te onderhouden die op de kasten staan :hurrr:

Damn you clean-my-bricks promotional videos!
Laat zeker weten of dat wel of niet werkt 😅 ik zie dat ook continu voorbijkomen 😂

pff waarom is dat toch zo verslavend. echte FOMO bij veel sets
2j geleden begonnen en zit nu aan 60 sets (61.000 blokjes volgens rebrickable)
heb alle 8 studs speed champions en al de creator auto's (op de land rover en corvette na)
nog wat batman, star wars en modular stuff.
er komt echt teveel uit.

Mensen die dit weekend naar brickmania in Antwerpen gaan of er al is geweest zijn?
Ik zou dit weekend gaan, maar vroeg mij af of dat wat doenbaar is met een rolstoel bij.

pff waarom is dat toch zo verslavend. echte FOMO bij veel sets
2j geleden begonnen en zit nu aan 60 sets (61.000 blokjes volgens rebrickable)
heb alle 8 studs speed champions en al de creator auto's (op de land rover en corvette na)
nog wat batman, star wars en modular stuff.
er komt echt teveel uit.
Ik zou ook zo graag hier aan beginnen met die grote sets van star wars maar pff die kosten veel geld wat me dan gelukkig tegenhoud om ze te kopen. 700 tot 800 euro voor een set is echt wel veel jammer genoeg.

Ik zou ook zo graag hier aan beginnen met die grote sets van star wars maar pff die kosten veel geld wat me dan gelukkig tegenhoud om ze te kopen. 700 tot 800 euro voor een set is echt wel veel jammer genoeg.
paar keer overwogen om wat sets weg te verkopen om zo de millenium falcon te kunnen kopen maar krijg het niet over mijn hart om dingen te verkopen :'(
de vrouw word er zot van en dan nog het plaatsgebrek :)

paar keer overwogen om wat sets weg te verkopen om zo de millenium falcon te kunnen kopen maar krijg het niet over mijn hart om dingen te verkopen :'(
de vrouw word er zot van en dan nog het plaatsgebrek :)
Plaatsgebrek is wel een probleem aan het worden hier.

De bodem is hier nogal rotsachtig dus een kelderverdieping bijgraven is geen optie.

🤪

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan