Het LEGO-topic

Wat komt hier allemaal nog bij van taxen/shipping ? Iemand ervaring hierin?

En ik zou ze samen willen kopen, maar zou de set nog dalen? Ik zie dat op bepaald moment het aan 130 stond...?

Ik heb 3 stands in bestelling ... 'k heb 28 EUR shipping betaald.
Maar ik dacht dat ze verstuurde vanuit verschillende magazijnen, dus ben niet zeker of er invoerkosten bijkomen. Nuja 'k zal 't wel zien wanneer het wordt verstuurd. De levertermijn is er wel heel lang met 6 tot 8 weken.

Ik heb 3 stands in bestelling ... 'k heb 28 EUR shipping betaald.
Maar ik dacht dat ze verstuurde vanuit verschillende magazijnen, dus ben niet zeker of er invoerkosten bijkomen. Nuja 'k zal 't wel zien wanneer het wordt verstuurd. De levertermijn is er wel heel lang met 6 tot 8 weken.
Hou je ons hier op de hoogte? En 6 a 8 weken, WTF?

Hou je ons hier op de hoogte? En 6 a 8 weken, WTF?

Natuurlijk.

Ja, blijkbaar houden die mannen geen stock. En worden ze gewoon gemaakt wanneer ze besteld worden. Daarom die levertijd. Ik heb stands besteld voor de Millennium Falcon (75192), Y-Wing Starfighter (75181) en m'n dochter's X-Wing (75301). Voor de Millennium Falcon hebben ze momenteel wel stock omwille van de populariteit, maar die andere moeten waarschijnlijk nog gemaakt worden. Nu ik heb 4 weken geleden besteld ... nog ff wachten.

Ik denk dat ik weet wat ik wil. 1 van mijn 2 favo bikes bestaat gewoon in lego technics... :love:

De bmw 1000RR (de andere zijn Kawasaki ninja s)

Die 1000RR staat al jaaaren op mijn desktop als wallpaper...

Kent iemand bovenstaande shop? Is een 180 tal euro, want 5 eur shipping naar BE.

En kan je voor deze build een case hebben, om naast mijne PC als showpiece te posteren??

Heb geen zin om om de 5 voet het stof eraf te doen, iets uit plexiglas ofzo? Bestaat dat voor zo een groot formaat?

Vandaag net als dagdeal op bol trouwens voor 153 euro :wink:.

Vandaag net als dagdeal op bol trouwens voor 153 euro :wink:.
Ik wou het hier net vandaag posten dat ik te laat was... :p

Moest iemand hem nog eens tegenkomen, kunnen jullie mij dan taggen met naam aub? Ik heb geen notifications aanstaan wanneer ik ge quote wordt, en ook geen notifications op deze thread of bricks watch...

Aan die prijs zou ik hem denk ik wel kopen. Laten we hopen dat er nog een kansje voorbij komt...

Laatst bewerkt:
Ik wou het hier net vandaag posten dat ik te laat was... :p

Moest iemand hem nog eens tegenkomen, kunnen jullie mij dan taggen met naam? Ik heb geen notifications aanstaan wanneer ik ge quote wordt, en ook geen notifications op deze thread of bricks watch...

Aan die prijs zou ik hem denk ik wel kopen. Laten we hopen dat er nog een kansje voorbij komt...

Ok @Ruigen Das

bEN9Ehd.jpg

Uiteindelijk toch begonnen met een paar sets terug samen te zoeken uit de gesorteerde onderdelen. 8838 was volledig, en een fijn weekavond-projectje. Zit nog best vernuftig in elkaar voor een “primitieve” set te zijn uit 1991.

bEN9Ehd.jpg

Uiteindelijk toch begonnen met een paar sets terug samen te zoeken uit de gesorteerde onderdelen. 8838 was volledig, en een fijn weekavond-projectje. Zit nog best vernuftig in elkaar voor een “primitieve” set te zijn uit 1991.
Ha, die stond nog volledig gemaakt in m'n Lego-kast thuis. Nu in een bak in de garage bij al m'n andere bouwsels.

Natuurlijk.

Ja, blijkbaar houden die mannen geen stock. En worden ze gewoon gemaakt wanneer ze besteld worden. Daarom die levertijd. Ik heb stands besteld voor de Millennium Falcon (75192), Y-Wing Starfighter (75181) en m'n dochter's X-Wing (75301). Voor de Millennium Falcon hebben ze momenteel wel stock omwille van de populariteit, maar die andere moeten waarschijnlijk nog gemaakt worden. Nu ik heb 4 weken geleden besteld ... nog ff wachten.
Hmmm, heb jij die met die vinyl sticker gekocht? Ik zou zelf geen sticker willen, komen toch nog een paar euries van de prijs af...

Er staat bij 81,87 in euro zonder sticker, en 93,23 euro met sticker, vind ik wel heel veel geld voor die extra sticker erbij. Zijn de snel omgerekende prijzen...

Moest die sticker er standaard bijzitten ok, des te beter, maar wil hem op 1 van de uithoeken van mijn hoekbureau zetten, en de 360 graden view hebben, zodat elke keer ik er rond wandel ik het tegoei kan bekijken...

Ik lees dat DHL european european economy zo rond de 16 euro kost, tenzij ik de verkeerde pagina heb bekeken, dus al bij al zou ik onder de 100 euro moeten duiken, zo zonder sticker..., dus weliswaar zonder eventuele import duties of btw dat erbij komt... Idd geen goeie koop case'ke, maar is wel echte kwaliteit zo op het eerste zicht...

Hmmm, heb jij die met die vinyl sticker gekocht? Ik zou zelf geen sticker willen, komen toch nog een paar euries van de prijs af...

Er staat bij 81,87 in euro zonder sticker, en 93,23 euro met sticker, vind ik wel heel veel geld voor die extra sticker erbij. Zijn de snel omgerekende prijzen...

Moest die sticker er standaard bijzitten ok, des te beter, maar wil hem op 1 van de uithoeken van mijn hoekbureau zetten, en de 360 graden view hebben, zodat elke keer ik er rond wandel ik het tegoei kan bekijken...

Ik lees dat DHL european european economy zo rond de 16 euro kost, tenzij ik de verkeerde pagina heb bekeken, dus al bij al zou ik onder de 100 euro moeten duiken, zo zonder sticker..., dus weliswaar zonder eventuele import duties of btw dat erbij komt... Idd geen goeie koop case'ke, maar is wel echte kwaliteit zo op het eerste zicht...

Nee ik heb niet de case besteld, enkel de stand. Moest ik de case kopen, zou ik wel voor de sticker gaan want bij mij komt em op een bureau tegen de muur. ;)

Nee ik heb niet de case besteld, enkel de stand. Moest ik de case kopen, zou ik wel voor de sticker gaan want bij mij komt em op een bureau tegen de muur. ;)
Zou die sticker er al ophangen? Misschien als ie los erbij zit kan ik nog beslissen om hem alsnog erop te zetten, maar als het er al op plakt, dan niet...

Geen flauw idee ... ik zou verwachten dat die er al op zit. Misschien hun contacteren? :)
Ik heb een support mailtje gestuurd, vraag ivm die sticker, en ook wat vragen over mogelijke BTW en douanekosten/formaliteiten.

Moest het interessante info zijn post ik het hier wel

Damn, 65€ voor een stand voor de star destroyer, met enige verschil dat je hem kan kantelen (geen optie bij mij, staat onder schuine wand)

Hier nog eens aan de lamborghini begonnen, maar ik merk dat de versnellingsbak toch weer niet supersoepel gaat. Ik overweeg om eens te proberen om wat glijmiddel te gebruiken. Gewoon siliconenspray hiervoor gebruiken, of zijn er betere dingen?

Hier nog eens aan de lamborghini begonnen, maar ik merk dat de versnellingsbak toch weer niet supersoepel gaat. Ik overweeg om eens te proberen om wat glijmiddel te gebruiken. Gewoon siliconenspray hiervoor gebruiken, of zijn er betere dingen?
Gebruik je de papieren instructies of de pdf/ipad app? Soms komen er na release verbeteringen uit, met de GT3 RS versnellingsbak was dat ook zo.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan