GETHEZ
Well-known member
Wow, bestaan er zulke apps met instructies dan? Waar kan je die vinden?Gebruik je de papieren instructies of de pdf/ipad app? Soms komen er na release verbeteringen uit, met de GT3 RS versnellingsbak was dat ook zo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow, bestaan er zulke apps met instructies dan? Waar kan je die vinden?Gebruik je de papieren instructies of de pdf/ipad app? Soms komen er na release verbeteringen uit, met de GT3 RS versnellingsbak was dat ook zo.
Van Lego zelf dacht ik. Je kan de instructies downloaden op de Lego website maar je kan ze ook bekijken via de Lego builder app, die bevatten normaal gezien steeds de geupdate instructiesWow, bestaan er zulke apps met instructies dan? Waar kan je die vinden?
@Ruigen Das amazon be 153€ ;-)Ik wou het hier net vandaag posten dat ik te laat was...
Moest iemand hem nog eens tegenkomen, kunnen jullie mij dan taggen met naam aub? Ik heb geen notifications aanstaan wanneer ik ge quote wordt, en ook geen notifications op deze thread of bricks watch...
Aan die prijs zou ik hem denk ik wel kopen. Laten we hopen dat er nog een kansje voorbij komt...
Ik moet wel zeggen dat die Wicked Brick stands dik hun geld waard zijn.Damn, 65€ voor een stand voor de star destroyer, met enige verschil dat je hem kan kantelen (geen optie bij mij, staat onder schuine wand)
Ja dat lukt niet zo goed met die standaard stands, heb mijn Star Destroyer intussen van een 2e verdiep naar beneden, in de koffer, en dan terug naar 2e verdiep in mijn nieuw huis moeten dragen. En echt ideaal ging dat nietIk moet wel zeggen dat die Wicked Brick stands dik hun geld waard zijn.
Ik heb bv die voor de Millenium Falcon en dat ding is echt wel stevig. Kan die set nu bv zonder problemen oppakken en verplaatsen met die stand.

Hello,
I wanted to inquire about the shipping to the European mainland, Belgium to be exact. How much will shipping be for the BMW 1000RR display case (42130). Can you help me with the exact shipping rates, and also, will i have to take in account some extra customs costs or local VAT? Could you please specify shipping costs, In euro, and/or in pounds?
I am willing to pay customs fees, but at which point will they be charged during the shipping proces? Will they be paid at the moment of purchase, or will i have to take care of this personally? In your experience, will the goods be investigated by the local customs services and will i receive a note for those costs directly from them ? Or can these import duties, and possible VAT costs be paid up front ? I want to avoid further delay when this shipment is detained for further investigation.
Finally i want to ask about the vinyl sticker, you have the option to buy the case with or without this vinyl sticker. How are both versions different ? Is the vinyl sticker pre applied on the case, or does it come separately, to be applied myself ?
I want to thank you in advance for your reply.
Kind regards,
Good morning
Thank you for contacting us.
All of our orders to Europe are shipped via DDP (Delivered Duties Paid) so you should not have to pay any customs fees, as these are covered in the shipping fee you pay to us at the time of ordering.
The sticker for the BMW case is supplied separately for you to apply to the back panel yourself, the back panel for this case is black not clear.
Please let me know if you have any further questions.
Kind regards

Heb dan toch reactie gekregen van wicked brick...
Mijn initiële mail:
Antwoord :
Ik ga wel nog eens doorvragen ivm de VAT, of die UK VAT al op de factuur zetten, in dat geval zou er geen btw moeten worden bijbetaald worden, maar vermoedelijk, omdat UK nu een derde land is, zal de BTW vermoedelijk worden aangerekend, hier in België, en dus de factuur zonder UK VAT zijn. Enfin, dat vermoed ik toch. Ik vraag het dus na...
Trouwens de zending zou voor mij onder de 150 euro zitten, en dan zouden er geen IR verschuldigd zijn, ongeacht wat je invoert, dus DDP incoterm of niet, hetgeen ik eventueel zou moeten bijbetalen zouden dus BTW, en eventueel administratie kosten kunnen zijn. Ik heb dus al gehoord dat er door pakweg Bpost een bedrag zou kunnen aangerekend worden, ongeacht of dat pakje in realiteit langs de douane is gepasseerd, de snoodaards...ik hoop gewoon dat ik die bijkomende bedragen kan betalen alvorens ze aan mijn deur staan met het pakje...
En qua sticker, ik moet dus zonder nemen, spaart mij nog wat uit ook...
The VAT is included in the price of the product, this will be shown as BE TVA 21% (Included) on an invoice going to Belgium.
There should be no extra charges for you pay once the order has been paid when ordering.
We rarely have any problems regarding this method of shipping.
Hope this helps.
Bekijk bijlage 22516
29,74 eur shipping wel, omfg...
En heb me ingeschreven op de nieuwsbrief, en dus die 5% korting in het rood dewelke zichtbaar is daar...

Ik kan die instructie video van anderhalf uur meermaals bekijken en inoefenen danSterkte!
All Made-To-Order products are produced specifically for each customer. Due to the high volume of orders we are currently receiving, our typical lead time is approximately 6-8 weeks from the date of purchase.
Ik kan die instructie video van anderhalf uur meermaals bekijken en inoefenen dan
Neeje serieus, lego technic ziet er moeilijker uit dan gedacht

Had toch Nog is een mailtje gestuurd, omdat er bij mijn order wanneer ik ingelogd ben geen indicatie bijstond, is idd 6 tot 8 weken wachten... Heb wel wat geduld, maar plus de shipping zal ik idd toch wel heel effe op men honger moeten zittenSterkte!
All Made-To-Order products are produced specifically for each customer. Due to the high volume of orders we are currently receiving, our typical lead time is approximately 6-8 weeks from the date of purchase.
Bedankt voor de tip! Deze middag twee kleine doosjes gaan halen voor de kinderen, komt altijd wel eens van pas.Kruidvat lego 2de halve prijs, ook online. Moest er iets tussen zitten voor iemand
www.belug.be