Het LEGO-topic

Ik wou het hier net vandaag posten dat ik te laat was... :p

Moest iemand hem nog eens tegenkomen, kunnen jullie mij dan taggen met naam aub? Ik heb geen notifications aanstaan wanneer ik ge quote wordt, en ook geen notifications op deze thread of bricks watch...

Aan die prijs zou ik hem denk ik wel kopen. Laten we hopen dat er nog een kansje voorbij komt...
@Ruigen Das amazon be 153€ ;-)

Daar zijn ook sellers van cases trouwens

Laatst bewerkt:
Damn, 65€ voor een stand voor de star destroyer, met enige verschil dat je hem kan kantelen (geen optie bij mij, staat onder schuine wand)
Ik moet wel zeggen dat die Wicked Brick stands dik hun geld waard zijn.

Ik heb bv die voor de Millenium Falcon en dat ding is echt wel stevig. Kan die set nu bv zonder problemen oppakken en verplaatsen met die stand.

Ik moet wel zeggen dat die Wicked Brick stands dik hun geld waard zijn.

Ik heb bv die voor de Millenium Falcon en dat ding is echt wel stevig. Kan die set nu bv zonder problemen oppakken en verplaatsen met die stand.
Ja dat lukt niet zo goed met die standaard stands, heb mijn Star Destroyer intussen van een 2e verdiep naar beneden, in de koffer, en dan terug naar 2e verdiep in mijn nieuw huis moeten dragen. En echt ideaal ging dat niet :D

Byqkh8x.jpg

Meer kastruimte nodig!

@Ruigen Das amazon be 153€ ;-)

Daar zijn ook sellers van cases trouwens

Screenshot_20230830_082458_Samsung Internet.jpg

allo-allo-it-is-i-it-is-i.gif

Gelijk gekocht nadat ik uw bericht had gelezen! Waarvoor dank... Staat zelf goedkoper op amazon BE dan op NL, want die eerste staat trouwens niet op brickswatch. Update : nu staat amazon be prijs op brickwatch, gisteren nog niet dus.

Ik wou dus even wachten totdat het op de BG referral banner stond. Het staat er nu de link, maar de prijs klopt niet echt. Wordt morgen geleverd vanuit DE.

Ps, zou ik wel bestellen op die website van wicked brick? Oftewel hebben ze mij genegeerd, oftewel nog niet geantwoord. Bij mijn weten was mijn vraag toch in schappelijk Engels opgesteld...

Laatst bewerkt:
Omg, ben eens een full install video beginnen kijken van deze build, dat schrikt mij enigszins toch af. En misschien als kers op de taart wat led lighting op het einde, is ook ni al te simpel om plaatsen...

Heb dan toch reactie gekregen van wicked brick...

Mijn initiële mail:

Hello,

I wanted to inquire about the shipping to the European mainland, Belgium to be exact. How much will shipping be for the BMW 1000RR display case (42130). Can you help me with the exact shipping rates, and also, will i have to take in account some extra customs costs or local VAT? Could you please specify shipping costs, In euro, and/or in pounds?

I am willing to pay customs fees, but at which point will they be charged during the shipping proces? Will they be paid at the moment of purchase, or will i have to take care of this personally? In your experience, will the goods be investigated by the local customs services and will i receive a note for those costs directly from them ? Or can these import duties, and possible VAT costs be paid up front ? I want to avoid further delay when this shipment is detained for further investigation.

Finally i want to ask about the vinyl sticker, you have the option to buy the case with or without this vinyl sticker. How are both versions different ? Is the vinyl sticker pre applied on the case, or does it come separately, to be applied myself ?

I want to thank you in advance for your reply.

Kind regards,

Antwoord :

Good morning

Thank you for contacting us.

All of our orders to Europe are shipped via DDP (Delivered Duties Paid) so you should not have to pay any customs fees, as these are covered in the shipping fee you pay to us at the time of ordering.

The sticker for the BMW case is supplied separately for you to apply to the back panel yourself, the back panel for this case is black not clear.

Please let me know if you have any further questions.

Kind regards

Ik ga wel nog eens doorvragen ivm de VAT, of die UK VAT al op de factuur zetten, in dat geval zou er geen btw moeten worden bijbetaald worden, maar vermoedelijk, omdat UK nu een derde land is, zal de BTW vermoedelijk worden aangerekend, hier in België, en dus de factuur zonder UK VAT zijn. Enfin, dat vermoed ik toch. Ik vraag het dus na...

Trouwens de zending zou voor mij onder de 150 euro zitten, en dan zouden er geen IR verschuldigd zijn, ongeacht wat je invoert, dus DDP incoterm of niet, hetgeen ik eventueel zou moeten bijbetalen zouden dus BTW, en eventueel administratie kosten kunnen zijn. Ik heb dus al gehoord dat er door pakweg Bpost een bedrag zou kunnen aangerekend worden, ongeacht of dat pakje in realiteit langs de douane is gepasseerd, de snoodaards...ik hoop gewoon dat ik die bijkomende bedragen kan betalen alvorens ze aan mijn deur staan met het pakje...

En qua sticker, ik moet dus zonder nemen, spaart mij nog wat uit ook...

The VAT is included in the price of the product, this will be shown as BE TVA 21% (Included) on an invoice going to Belgium.

There should be no extra charges for you pay once the order has been paid when ordering.

We rarely have any problems regarding this method of shipping.

Hope this helps.

Screenshot_20230830_140549_Samsung Internet.jpg

29,74 eur shipping wel, omfg... :eek:

En heb me ingeschreven op de nieuwsbrief, en dus die 5% korting in het rood dewelke zichtbaar is daar...

Laatst bewerkt:
Deze staat intussen toch ook wel heel hoog op de want-list!

Alleen zien dat we die dan ook effectief eens bouwen, ipv zoals alle andere dozen gesloten opgeslagen te blijven in een kast :biglaugh:

Heb dan toch reactie gekregen van wicked brick...

Mijn initiële mail:

Antwoord :

Ik ga wel nog eens doorvragen ivm de VAT, of die UK VAT al op de factuur zetten, in dat geval zou er geen btw moeten worden bijbetaald worden, maar vermoedelijk, omdat UK nu een derde land is, zal de BTW vermoedelijk worden aangerekend, hier in België, en dus de factuur zonder UK VAT zijn. Enfin, dat vermoed ik toch. Ik vraag het dus na...

Trouwens de zending zou voor mij onder de 150 euro zitten, en dan zouden er geen IR verschuldigd zijn, ongeacht wat je invoert, dus DDP incoterm of niet, hetgeen ik eventueel zou moeten bijbetalen zouden dus BTW, en eventueel administratie kosten kunnen zijn. Ik heb dus al gehoord dat er door pakweg Bpost een bedrag zou kunnen aangerekend worden, ongeacht of dat pakje in realiteit langs de douane is gepasseerd, de snoodaards...ik hoop gewoon dat ik die bijkomende bedragen kan betalen alvorens ze aan mijn deur staan met het pakje...

En qua sticker, ik moet dus zonder nemen, spaart mij nog wat uit ook...

The VAT is included in the price of the product, this will be shown as BE TVA 21% (Included) on an invoice going to Belgium.

There should be no extra charges for you pay once the order has been paid when ordering.

We rarely have any problems regarding this method of shipping.

Hope this helps.

Bekijk bijlage 22516

29,74 eur shipping wel, omfg... :eek:

En heb me ingeschreven op de nieuwsbrief, en dus die 5% korting in het rood dewelke zichtbaar is daar...

Sterkte! ;)

All Made-To-Order products are produced specifically for each customer. Due to the high volume of orders we are currently receiving, our typical lead time is approximately 6-8 weeks from the date of purchase.

Sterkte! ;)

All Made-To-Order products are produced specifically for each customer. Due to the high volume of orders we are currently receiving, our typical lead time is approximately 6-8 weeks from the date of purchase.
Ik kan die instructie video van anderhalf uur meermaals bekijken en inoefenen dan :ROFLMAO:

Neeje serieus, lego technic ziet er moeilijker uit dan gedacht

Sterkte! ;)

Had toch Nog is een mailtje gestuurd, omdat er bij mijn order wanneer ik ingelogd ben geen indicatie bijstond, is idd 6 tot 8 weken wachten... Heb wel wat geduld, maar plus de shipping zal ik idd toch wel heel effe op men honger moeten zitten

20230907_191532.jpg

Ik had de doos na openen opzij gezet, omdat ik wacht op men case, maar 1 van de zijkanten hing met 2 simpele plakbanden, waarvan je er hier eentje ziet.

Moet ik mij zorgen maken? Ik denk dat ik de doos wel op een kast ga gooien, dus niet wegdoen, maar zou hier mee gefoefeld zijn? Eens openmaken om te zien of alles erbij zit??

Zit dus niet strak, en een van die flappen hangt echt wel losser, met dus 2 stukjes basic plakband...

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan