Het LEGO-topic

Nog van tijdens het Kerstverlof; onze oudste die de Daytona afgewerkt heeft. Zowat 80% van de build heeft hij zelf gedaan, met nog 20% help van mezelf voor het meer lastige, mechanische inside-stuff



En zeggen dat ik die set in oorsprong voor mezelf heb gekocht; dat wordt dubbel kopen vanaf nu 😬
 
ik heb een vraagje
ik heb al een tijdje de T1 Camper (10220)
de witte steentjes zijn wat verkleurd.
kan ik via bricklink enkel de witte steentjes van deze set bestellen?
want ik weet niet hoe ik dit moet gedaan krijgen.
iemand die mij kan helpen hiermee?
 
ik heb een vraagje
ik heb al een tijdje de T1 Camper (10220)
de witte steentjes zijn wat verkleurd.
kan ik via bricklink enkel de witte steentjes van deze set bestellen?
want ik weet niet hoe ik dit moet gedaan krijgen.
iemand die mij kan helpen hiermee?
Normaal staan in de handleiding helemaal vanachter alle steentjes met hun officieel nummer. Als je de steentjes op basis van die nummer opzoekt kan je gewoon vervangingen kopen als je dat zou willen.
Let wel, Bricklink is niet noodzakelijk altijd goedkoper dan bij Lego rechtstreeks.
 
Ik ben eindelijk aan mijn Lego Harry Potter display begonnen.
Een tafel in mekaar gezet met de rest van een Ikea kast, en die gaat nu al te klein zijn 😅.
Vooraan komt dus mijn rij Modulars, erachter de Wegisweg, het Verboden Bos, Zweinsveld en het Meer. Achteraan komt dan het kasteel.
Bedoeling was ook een treintrack te leggen maar neemt te veel plaats in, daarvoor zou ik met niveauverschillen moeten werken. Misschien iets voor op termijn.
Ik kom regelmatig wel eens een fotootje posten van de progressie.

 
Een vraagje, mijn petekind (jongetje) wordt over 2 weken 6 jaar en blijkbaar speelt hij graag met Lego. Iemand suggesties wat een leuke set kan zijn voor iemand rond die leeftijd? Zeg max rond de €50.

Deze leek me al iets:
 
Een vraagje, mijn petekind (jongetje) wordt over 2 weken 6 jaar en blijkbaar speelt hij graag met Lego. Iemand suggesties wat een leuke set kan zijn voor iemand rond die leeftijd? Zeg max rond de €50.

Deze leek me al iets:
Belangrijke vraag is, wat vindt hij leuk? :p. Auto's? Politie? Brandweer?
 
Dat is idd een goede vraag :unsure:
De zoon heeft bv deze:

Die drie vind je meestal aan iets goedkopere prijs dan op de Lego store.
 
Een vraagje, mijn petekind (jongetje) wordt over 2 weken 6 jaar en blijkbaar speelt hij graag met Lego. Iemand suggesties wat een leuke set kan zijn voor iemand rond die leeftijd? Zeg max rond de €50.

Deze leek me al iets:
Mijn zoon speelt sinds z'n 4 jaar met Lego. Hij vindt die 3-in-1 sets wel leuk, omdat hij graag dingen bouwt, uit elkaar haalt en weer bouwt. Da's natuurlijk een persoonlijke voorkeur :D
Brandweer en politie enzo zegt em maar weinig. Ninjago vindt hij wél cool.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan