Het LEGO-topic

Ben hier al een tijdje aan het meevolgen en zou zelf ook willen beginnen met bouwen. Alleen is het vrij duur en wil ik het doen voor het bouwen en niet per se alles bewaren. Met jullie ervaring, wat is de beste aanpak? Tweedehands een set kopen en op die manier weer verkopen of eerder sets huren?
Zorg dan maar dat de Huub niet aan uw lego kan! Ik zie die kapoen nog in staat om steentjes te doen verdwijnen 😅
 
heeft er iemand hier toevallig de lego star wars mos eisley cantina set? (75290)
ik wil deze al een tijdje kopen maar weet niet of ik hem gezet krijg.

ik heb een vitrinekast met breedte 66cm en diepte 36cm
ik kan online niet goed uit aan de afmetingen. open gaat hij niet passen maar wat zijn de maten als deze toe is?
of kan men deze wat uiteen halen?
ik heb gezien dat je aan de zijkant wat sidebuilds kan loskoppelen.
ik zou erg blij zijn als iemand hier mij wat maten of fotos kan bezorgen
mvg
 
Ja, dat is waar, maar misschien wel ideaal om eens te testen of ik het echt iets vind. Heb eentje gevonden in Maastricht, op weg naar mijn werk, die verhuurt. Misschien daar eens proberen en we zien wel. Ik heb niet de ruimte en de zin om alles te bouwen en dan ergens in huis te laten staan. Denk dat de vrouw ook niet akkoord zou gaan :unsure: .
Koop die sets met bloemen ofzo. Die gaan tenminste niet kapot in huis als je ze geen water geeft :laugh:
 
Dinsdag mijn eerste set (Mustang ) gaan huren en net afgemaakt. Was zeer leuk om te doen en werkt al snel verslavend. Het jammer dat het zo duur is, want ik weet niet of ik nog ga huren, want er ontbraken hier en daar steentjes, wat wel frustrerend was.
 
Gisteren in een kringwinkel sets 910 en 912 zien liggen.

Helaas in slechte staat, nogal duur en ik had geen tijd om te checken of ze kompleet waren.
 
IMG_4567.jpeg


Mooie kleurencombo. 😅
 
Afgelopen week de wereldbol gebouwd, en m'n vrees werd werkelijkheid.
Hij ziet er afgewerkt heel leuk uit op de kast, maar het bouwen was enorm eentonig met het meerendeel dezelfde instructies.
 
Afgelopen week de wereldbol gebouwd, en m'n vrees werd werkelijkheid.
Hij ziet er afgewerkt heel leuk uit op de kast, maar het bouwen was enorm eentonig met het meerendeel dezelfde instructies.
Had hier dus hetzelfde gevoel bij. Nu hij hier op de kast staat, wel enorm leuk om te hebben en te zien, maar het bouwen was meh :p
 
Afgelopen week de wereldbol gebouwd, en m'n vrees werd werkelijkheid.
Hij ziet er afgewerkt heel leuk uit op de kast, maar het bouwen was enorm eentonig met het meerendeel dezelfde instructies.
Had ik ook bij de piramide van Gizeh... De binnenkant is enorm leuk maar vanaf je aan de eigenlijk piramide begint is het ook gewoon een paar 100 dezelfde blokjes onder elkaar hangen.

Deze week met 10255-Assembly Square mijn eerste moc afgewerkt en dat was nu eens echt leuk! Ik ben daar toch een 5-tal avonden mee bezig geweest dus het is me zijn geld echt wel waard. Heb er nog een paar staan die ik eens in reclame op de kop kon tikken (politiebureau en boutique hotel) dus daar ga ik me binnenkort mee bezig houden. Kheb in elk geval al plaats gemaakt in mijn kast om ze allemaal te stallen :)
 
Ben hier al een tijdje aan het meevolgen en zou zelf ook willen beginnen met bouwen. Alleen is het vrij duur en wil ik het doen voor het bouwen en niet per se alles bewaren. Met jullie ervaring, wat is de beste aanpak? Tweedehands een set kopen en op die manier weer verkopen of eerder sets huren?
Denk dat 2de hands sets die al eens gebouwd zijn prijs kwaliteit de beste manier is, en daarna weer doorverkopen als je het beu bent.

Veel sets behouden hun waarde of gaan zelfs nog de hoogte in, zelfs 2de hands.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan