Het LEGO-topic

De zoon heeft bv deze:

Die drie vind je meestal aan iets goedkopere prijs dan op de Lego store.
Ik ben voor het politiebureau gegaan, want helicopter :cool: . Benieuwd wat hij ervan gaat vinden! Merci voor de tip!
 
Update van mijn Harry Potter display. Zweinsveld is ongeveer klaar, nog 1 kraampje bouwen. Op zich allemaal standaardsets, toevoegen van paadjes en dergelijke zal later gebeuren als ik eens de juiste steentjes vind in de pick-a-brick wall.

 
Ik ben afgelopen zomer in Billund op vakantie geweest (met het gezin). Lego House vond ik persoonlijk nóg leuker dan Legoland, kan ik alleen maar aanraden. Dat is echt het Nirvana voor Lego fans. :love:
 
@Tomski : welke? De echte Deense of een van de andere parken?

Staat bij mij ook op de lijst om ooit eens met de kinderen te doen. De voorbije 2 jaar op vakantie op redelijke afstand gezeten van de Duitse. Toen toch niet gedaan omdat ze (vooral de kleinste nog wat klein was). Binnen dit en paar jaar toch ook weer eens opbrengen voor dat ze dan weer te oud zijn. Hoewel ik heb dat nooit gedaan met mijn ouders en voor mij zou dat zelfs nog fantastisch zijn tegen de 40 aan 🤣
 
@Tomski : welke? De echte Deense of een van de andere parken?

Staat bij mij ook op de lijst om ooit eens met de kinderen te doen. De voorbije 2 jaar op vakantie op redelijke afstand gezeten van de Duitse. Toen toch niet gedaan omdat ze (vooral de kleinste nog wat klein was). Binnen dit en paar jaar toch ook weer eens opbrengen voor dat ze dan weer te oud zijn. Hoewel ik heb dat nooit gedaan met mijn ouders en voor mij zou dat zelfs nog fantastisch zijn tegen de 40 aan 🤣

Die van Duitsland. We passeren er deze zomer op weg naar de Alpen.
 
Die van Duitsland. We passeren er deze zomer op weg naar de Alpen.
Wij kwamen net terug van de Alpen en hebben er een overnachting bij gedaan :) Mijn ervaring staat hier ergens in dit topic. Om te passeren 'ok', maar ik zou er zeker niet speciaal naar toe rijden.
 
Waar kopen jullie tickets voor Legoland? Wij gaan in augustus naar Denemarken en willen graag Lego House + Legoland bezoeken (desnoods over 2 dagen). Op de website van Legoland zelf zijn de combitickets reeds uitverkocht :crazy: @Tomski
 
Waar kopen jullie tickets voor Legoland? Wij gaan in augustus naar Denemarken en willen graag Lego House + Legoland bezoeken (desnoods over 2 dagen). Op de website van Legoland zelf zijn de combitickets reeds uitverkocht :crazy: @Tomski

Ik kon nog reserveren voor Duitsland. Denemarken niet gechecked. Da's ook op tijd uitverkocht.
 
Ben hier al een tijdje aan het meevolgen en zou zelf ook willen beginnen met bouwen. Alleen is het vrij duur en wil ik het doen voor het bouwen en niet per se alles bewaren. Met jullie ervaring, wat is de beste aanpak? Tweedehands een set kopen en op die manier weer verkopen of eerder sets huren?
 
misschien met iets klein beginnen.
en zeker iets 2ehands kopen als je het eens wil proberen.
soms kan je het erna voor hetzelfde bedrag wel verkocht krijgen.
ik zou zeker een set kopen die volledig is ( met doos en handleiding) om het makkelijker te kunnen verkopen erna.
je hebt 2 grote keuzes technic of system (de gewone lego)
gewone lego raad ik je speed champions aan om eens te proberen. deze zitten naar mijn mening vol leuke builds en stuff.
 
Ben hier al een tijdje aan het meevolgen en zou zelf ook willen beginnen met bouwen. Alleen is het vrij duur en wil ik het doen voor het bouwen en niet per se alles bewaren. Met jullie ervaring, wat is de beste aanpak? Tweedehands een set kopen en op die manier weer verkopen of eerder sets huren?
Meestal koop ik om te houden. Maar ik heb al een paar keer een aantal sets gekocht die zo scherp in promo stonden dat ik ze dubbel kocht, eentje maakte en die dan voor dezelfde prijs verkocht.
Als je huurt, hou er dan wel rekening mee dat je de set opnieuw moet afbreken. Da’s bij Technic sets soms best veel werk.

Dit weekend de McLaren MP4/4 Ayrton Senna set gemaakt.

Met 693 stukjes een kleinere build, maar wel heel leuk om te bouwen!
Er is maar één nadeel: die achterbanden hadden eigenlijk breder moeten zijn. Maar da’s blijkbaar iets wat Lego niet doet bij F1 sets.
 
Laatst bewerkt:
Meestal koop ik om te houden. Maar ik heb al een paar keer een aantal sets gekocht die zo scherp in promo stonden dat ik ze dubbel kocht, eentje maakte en die dan voor dezelfde prijs verkocht.
Als je huurt, hou er dan wel rekening mee dat je de set opnieuw moet afbreken. Da’s bij Technic sets soms best veel werk.

Dit weekend de McLaren MP4/4 Ayrton Senna set gemaakt.

Met 693 stukjes een kleinere build, maar wel heel leuk om te bouwen!
Er is maar één nadeel: die achterbanden hadden eigenlijk breder moeten zijn. Maar da’s blijkbaar iets wat Lego niet doet bij F1 sets.
Ja, dat is waar, maar misschien wel ideaal om eens te testen of ik het echt iets vind. Heb eentje gevonden in Maastricht, op weg naar mijn werk, die verhuurt. Misschien daar eens proberen en we zien wel. Ik heb niet de ruimte en de zin om alles te bouwen en dan ergens in huis te laten staan. Denk dat de vrouw ook niet akkoord zou gaan :unsure: .
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan