Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koppel fase 2 en 3 los in de laadpaal en de laadpaal denkt dat je een 1 fase wagen hebt ;-) Zo heb ik het ook gedaan voordat mijn laadpaal fase switching kreeg.En prijs jezelf gelukkig als je 1 fase hebt. Dan kan je in de hersft en lente ook uitsluitend laden op de zon.
Hangt veel af van de thuissituatie en hoe je het kunt opvangen met je panelen.En prijs jezelf gelukkig als je 1 fase hebt. Dan kan je in de hersft en lente ook uitsluitend laden op de zon.
Oost west VS zuid?Dan heb je toch waanzinnig veel panelen liggen?
Ik heb 10kVA, maar in de herfst/winter/lente komt dat toch niet vaak boven de 4kw hoor
Dat is situatie afhankelijk. Na de zomer gaat onze stroom van de panelen eerst naar de warmtepomp en de overschot naar de batterij. Voor de wagen blijft er praktisch niets meer over.En prijs jezelf gelukkig als je 1 fase hebt. Dan kan je in de hersft en lente ook uitsluitend laden op de zon.
Oef... Ben blij dat dit aangeraden werd. Ik moest vandaag ook kiezen tussen 2 laadpalen. Ook de Peblar Home Plus of Alfen Eve single s-line. En ik heb gewoon op uiterlijk gekozen omdat'k er echt de ballen van kenAlijd de Peblar Home Plus kiezen. Via welke firma is dat dan?

Als je homewizard wil blijven gebruiken moet je gewoon een splitter kopen.Tijdens het online bestellen van de Peblar Home Plus (wordt betaald door't werk) moest ik vrij veel vragen invullen. 1 van de vragen was onder andere of P1 poort al open stond.
Ik vermoed dus dat ze ook een soort dongle in die P1 poort gaan steken om verbruik op te volgen?
Maar ik heb daar wel al een homewizard p1-meter inzitten, maar wel zonder abonnement. Ik kan dus bijvoorbeeld niet het verbruik per fase zien.
Gaan ze die dongle dan vervangen door eentje van hun? Kan ik dan ook nog altijd huiselijk verbruik zien of enkel van de auto? Of zou ik mijn dongle moeten behouden en dan maandelijks abonnement nemen?
Ik hoef niet persé home wizard nog te gebruiken. Maar 'k weet niet goed wat die dongle juist gaat doen die zij willen gebruiken. Als ik daar ook huiselijk verbruik mee kan blijven zien is dat ook goed.Als je homewizard wil blijven gebruiken moet je gewoon een splitter kopen.
Ah ok, dan kan ik best al zo'n splitter in huis halen zodat ze dat ineens tegoei kunnen aansluiten.Zij koppelen geen dongle, maar leggen doorgaans een kabel van de P1 poort naar de laadpaal. Daarmee kan je doorgaans veel minder tot niet je huishoudelijk verbruik opvolgen. Ik zou toch opteren om een splitter te plaatsen zodat de HomeWizard behouden kan worden.
Ik heb momenteel geen zonnepannelen. Misschien ooit (als de financiële toestand het toelaat).Heeft ook waarschijnlijk te maken voor met 'zonladen' te kunnen laden?
Dat is puur voor de load balancer van de laadpaal en eventueel solarladen. Koop die HomeWizard splitter en je gaat geen problemen hebben.Tijdens het online bestellen van de Peblar Home Plus (wordt betaald door't werk) moest ik vrij veel vragen invullen. 1 van de vragen was onder andere of P1 poort al open stond.
Ik vermoed dus dat ze ook een soort dongle in die P1 poort gaan steken om verbruik op te volgen?
Maar ik heb daar wel al een homewizard p1-meter inzitten, maar wel zonder abonnement. Ik kan dus bijvoorbeeld niet het verbruik per fase zien.
Gaan ze die dongle dan vervangen door eentje van hun? Kan ik dan ook nog altijd huiselijk verbruik zien of enkel van de auto? Of zou ik mijn dongle moeten behouden en dan maandelijks abonnement nemen?
Peblar koppelt met die P1-meter, niet nodig om rechtstreeks in de P1-poort een kabel naar de laadpaal te hebben.Zij koppelen geen dongle, maar leggen doorgaans een kabel van de P1 poort naar de laadpaal. Daarmee kan je doorgaans veel minder tot niet je huishoudelijk verbruik opvolgen. Ik zou toch opteren om een splitter te plaatsen zodat de HomeWizard behouden kan worden.
Oh help ik kan niet meer volgen. Dus ik ga geen splitter nodig hebben dan?Peblar koppelt met die P1-meter, niet nodig om rechtstreeks in de P1-poort een kabel naar de laadpaal te hebben.
Oh help ik kan niet meer volgen. Dus ik ga geen splitter nodig hebben dan?