cege
Well-known member
Amai. En er is geen appke of weet ik veel wat waar gij zelf kunt kiezen tussen solar en gewoon laden? Wat een debiele oplossing zeg. Hoe gaan we nu vergroenen als ge zelf niet eens solar charging kunt aanmaken en daarvoor 7 ticketjes moet inschieten?
Nope, maar ik vermoed dat dat hun oplossing is met die dongle dat ze willen slijten. Dan kun je de parameters via hun mobi+ app aanpassen.
Maar - euh - mij de pwds geven van de paal is ook een oplossing, just an idea...
Maar goed, aangezien we toch break-even draaien bij net stroom en geld verdienen met de zon is solar charging @home OK. De madam kan gratis laden op het werk en gaat daar 4-5x per week.
edit: "het is zeer uitzonderlijk dat we deze aanpassing doen" "dit kan het laden in gedrang brengen" "de werkgever betaalt voor een vlekkeloze service". Ze blijven maar mails sturen. Wat moet ik nu zeggen ? Bedankt om na 10x te doen wat we vragen. En ja, het zal nog werken. En ja, we weten dat het niet zal laden als er geen zon is, want, hey, 'solar charging'
edit2: Ik denk dat ze pissig zijn op mij. Madam stuurt alle mails naar mij door, ik antwoord op de vragen met reply all (met madam en mobi+ in cc) en ze sturen screenshots in reply enkel naar de madam. Weer doorsturen naar mij, rinse and repeat. Ofwel kent die sjarel 'reply all' niet of mag hij niet antwoorden naar mij omdat ik geen werknemer ben bij de madam. Of whatever. Maar de phase switching staat ondertussen ook aan en solar charging op 'green'.
Al kruipend bereikt de slak de finish.
Laatst bewerkt:
.