Het 'ik zoek online spelers' topic

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Ben je van plan om te spelen op Tabletop Simulator, Board Game Arena of Tabletopia en zoek je nog volk?
Je kan dat in dit topic laten weten. Zo moet er niet voor elke speelsessie een nieuw topic worden aangemaakt.

Laat hier het volgende weten:
  • datum en uur
  • welk spel
  • hoeveel personen je zoekt
  • platform
Anderen kunnen hier dan laten weten als ze willen deelnemen aan een bepaalde sessie.
 
Ik zoek volk!

datum: 21/1 rond 20:00
spel: Colt Express
aantal: nog 4 of 5 personen
platform: Tabletop Simulator

Deelnemers:
StanTem
Palasam
pamperke
Kiekebanus
OfFPiR
Comit
 
Laatst bewerkt:
Ik wil gerust meedoen. Heb wel Colt Express nog maar 1 keer ooit op Zomerspel gespeeld en Tabletop Simulator nog nooit gebruikt, dus als dit geen problemen zijn, count me in!
 
Ik wil gerust meedoen. Heb wel Colt Express nog maar 1 keer ooit op Zomerspel gespeeld en Tabletop Simulator nog nooit gebruikt, dus als dit geen problemen zijn, count me in!
Heb je Tabletop Simulator? Is wel betalend (eenmalig) en ik raad aan om de tutorial te doorlopen zodat je de controls kent.
 
Zijn er nog deelnemers voor vanavond?
Er zal Colt Express worden gespeeld. We zijn nu met 4. Kan nog 2 man bij.
 
Ik wil ook wel meespelen, wel nog nooit colt express gespeeld.
En tabletop simulator enkel nog maar cards against humanity en uno gespeeld 😅

Heb wel nog een exemplaar van tabletop simulator als er nog iemand is geïnteresseerd.
 
Is er nog een plek? Ik zal ook wel nog wat uitleg over Colt express nodig hebben. Ik kan voorbereidend al eens de regels lezen.
 
Oke, jammer voor Comit dan.

1655.jpg
 
Ik wil ook wel meespelen, wel nog nooit colt express gespeeld.
En tabletop simulator enkel nog maar cards against humanity en uno gespeeld 😅

Heb wel nog een exemplaar van tabletop simulator als er nog iemand is geïnteresseerd.
Ik ben geïnteresseerd :)
 
Terug
Bovenaan