Het HORROR topic

myw9srudzsbe1.jpeg

Deze onlangs gezien. Ik had de trailer niet gezien dus wist niet waaraan ik begon. Leuke film, maar misschien ook best de trailer mijden.

Barbarian vond ik ook al heel goed.

Gelukkig de trailer zelf nog niet gezien. Sci-Fi horror dus sowieso bovengemiddelde verwachtingen voor deze maar heb hem al in mijn Halloween folder gestockeerd dus gaat nog "even" duren vooraleer ik eraan toekom. 😅

Ik ken Clayface niet maar Flanagan is zelf met het script naar Gunn gestapt voor wat een R-rated body horror pick in het DC universe wordt... Sign me up! :biglaugh:

Vanaf dat A24 logo verschijnt voeg ik een film praktisch automatisch toe aan de watchlist maar deze heeft als bonus nog eens dat het de nieuwe film is van het regisseurs duo verantwoordelijk voor Talk To Me. Oh en wat een teaser! I have no idea what it's about but it excites. This is how you do it. 👌

Vanaf dat A24 logo verschijnt voeg ik een film praktisch automatisch toe aan de watchlist maar deze heeft als bonus nog eens dat het de nieuwe film is van het regisseurs duo verantwoordelijk voor Talk To Me. Oh en wat een teaser! I have no idea what it's about but it excites. This is how you do it. 👌
Idem ditto!

Deze onlangs gezien. Ik had de trailer niet gezien dus wist niet waaraan ik begon. Leuke film, maar misschien ook best de trailer mijden.

Barbarian vond ik ook al heel goed.
Waar heb je deze bekeken? Deze staat ook op mijn watchlist en de releasedatum was eind januari in België, maar ik leek die nergens te kunnen kijken toen.

Halloween gaat weer goed gevuld zijn dit jaar. 😅

Yes, another exorcism flick, Pacino gaat Crowe achterna maar daarnaast schotelen ze ook Dan Stevens voor.

Tony Todd from beyond the grave, laat ons hopen dat het een memorabele afscheidsdienst wordt

Had de naam al paar keer tegengekomen als een om int oog te houden omdat deze goed scoorde op het festival circuit en yep deze teaser lijkt dat verder te bevestigen. Color me intrigued.

Voor mij ook de twee die er het meeste uitspringen en beiden zijn regiedebuten. Laatste jaren veel regisseurs die als een bom op het toneel verschijnen met een debuut in horror. Laten we hopen dat ze de voorbeelden van Aster, Eggers, Peele, David Robert Mitchell, ... volgen. 🍽️

oug438vpw0se1.jpeg

Ik had één van de duotickets voor Death of a Unicorn gewonnen (nogmaals bedankt aan BeyondGaming om dat mogelijk te maken), dus ik was gisteren naar het BIFFF in Brussel afgezakt om hem te gaan kijken:

Het was een goeie comedy/horror met wat opzettelijke clichés, en ook enkele gebreken. Vooral niet te serieus te nemen, maar gezien het verhaal gaat dat geen probleem zijn. Ideaal voor een avond plezier voor de fans van het genre: geen topper, maar toch amusant.

Ik was nog nooit op het BIFFF geweest, maar de sfeer die daar hing was eigenlijk wel perfect voor dat soort films: applaus bij iedereen die bloederig dood ging, of het publiek wat roept "nee, niet het poortje!" als één van de personages clichématig een poortje opent op weg naar de miserie. Al waren die opmerkingen wel in het Frans, dus een minimum aan kennis van de tweede landstaal is handig (ik heb een paar grappen gemist daardoor). Maar al bij al een toffe ervaring, en ik ga het programma eens doorspitten om te kijken of er nog kandidaten bij zitten om terug naar daar te gaan.

Had de naam al paar keer tegengekomen als een om int oog te houden omdat deze goed scoorde op het festival circuit en yep deze teaser lijkt dat verder te bevestigen. Color me intrigued.
a8gtiwg6wzxe1.jpeg

Yep, dit wordt er duidelijk een om int oog te houden. :biglaugh:

Deze werd reeds gepost door @Bernie.be in de trailer thread maar als je de buzz moet geloven maakt ook deze naart schijnt kans een van de beste van het jaar te worden. New Line won uiteindelijk de bidding war van andere grote namen zoals Peele. Cregger verscheen in 2022 in stijl op het toneel met Barbarian. Dit wordt zijn tweede langspeler en lijkt al vast van start te gaan met een vrij unieke premisse. Benieuwd!

Terug
Bovenaan