Nog redelijk origineel. Ik heb er met plezier naar gekeken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond die ook wel best ok![]()
Nog redelijk origineel. Ik heb er met plezier naar gekeken.

Idem ditto!Vanaf dat A24 logo verschijnt voeg ik een film praktisch automatisch toe aan de watchlist maar deze heeft als bonus nog eens dat het de nieuwe film is van het regisseurs duo verantwoordelijk voor Talk To Me. Oh en wat een teaser! I have no idea what it's about but it excites. This is how you do it.![]()
Waar heb je deze bekeken? Deze staat ook op mijn watchlist en de releasedatum was eind januari in België, maar ik leek die nergens te kunnen kijken toen.Deze onlangs gezien. Ik had de trailer niet gezien dus wist niet waaraan ik begon. Leuke film, maar misschien ook best de trailer mijden.
Barbarian vond ik ook al heel goed.

Deze was wel meer comedy/horror en deed mij denken aan Final Destination qua doodscenes 
.
Vanaf dat A24 logo verschijnt voeg ik een film praktisch automatisch toe aan de watchlist maar deze heeft als bonus nog eens dat het de nieuwe film is van het regisseurs duo verantwoordelijk voor Talk To Me. Oh en wat een teaser! I have no idea what it's about but it excites. This is how you do it.![]()

Had de naam al paar keer tegengekomen als een om int oog te houden omdat deze goed scoorde op het festival circuit en yep deze teaser lijkt dat verder te bevestigen. Color me intrigued.