Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Goed" is debatable hé. Deftig in zijn splatter genre... niet goed als in hoogstaande cinemaTerrifier (Damien Leone, 2016) - 3/10
Ik heb deze bekeken om eens te zien wat de hype is, nadat ik een Halloweentocht gedaan had waar een andere deelnemer als die clown verkleed was. Totaal mijn ding niet, voor mij was het een lege doos. Ik houd sowieso al niet van veel gore en dit had buiten dat praktisch niets te bieden. Ik zag nu wel dat @Lint de derde wel de moeite vond dus misschien bekijk ik dan toch de andere twee delen ooit.
.Meer vlees? Het draagt alleen maar mee bij tot de onsamenhangendheid IMO. Dus nee… als de je eerste niks vond dan ga je de derde ook niet plots veel beter vinden. Het is gewoon more of the same en de backstory die ze willen toevoegen slaat op niks en lijkt meer gebruikt te worden om een 4de film voor te bereiden dan iets anders. Absoluut geen enkele toegevoegde waarde."Goed" is debatable hé. Deftig in zijn splatter genre... niet goed als in hoogstaande cinema.
Maar 2, en vooral 3, hebben wel degelijk iets meer vlees dan enkel de onsamenhangende kills van 1.
De algemene menig (en de mijne) spreken u toch tegen... waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat uw mening fout is. Maar @FlyingHorseman zocht input of hij de volgende beter ging vinden / nog zou kijken, en dan hebt ge doorgaans meer kans akkoord te zijn met de grotere groep dan met de kleinere.Meer vlees? Het draagt alleen maar mee bij tot de onsamenhangendheid IMO. Dus nee… als de je eerste niks vond dan ga je de derde ook niet plots veel beter vinden. Het is gewoon more of the same en de backstory die ze willen toevoegen slaat op niks en lijkt meer gebruikt te worden om een 4de film voor te bereiden dan iets anders. Absoluut geen enkele toegevoegde waarde.
Gisteren ook Oddity bekeken en die was inderdaad heel goed. Ongemak creëren bij horror is tegenwoordig moeilijk voor mij maar hier zijn ze er in geslaagd.Sinister en Trick r Treat zijn idd ideale halloween films.
Hier ook in stijl kunnen eindigen; When Evil Lurks, Strange Darling, Oddity en Late Night With the Devil. Die 4 waren ineens ook de beste van deze run peinzek. Oddity takes the crown met Late Night With the Devil als runner up. Ook nog met een oudere geindigd; The House that Drips Blood met Christopher Lee en Peter Cushing, wederom 4 kortverhalen maar deze waren wel ok.

Ook gezien deze maand. Met gemak mijn favoriete Flanaganreeks so farThe Haunting of Bly Manor zat goed in elkaar. Mooi verhaal, eigenlijk.
Waar kan je die film LEGAAL(!!!) bekijken? Ik vind die nergens op streamingdiensten en wil die al een tijdje zien.@Kid_C Was ook leuk, verveelde nooit. Begon zelfs enorm sterk. Heel dat eerste uur van middle of nowhere tot het oppikken van de kinderen was on point.Naar het einde toe vond ik hem jammer genoeg een beetje in elkaar zakken maar nog steeds zeker de moeite en een van de beste van het jaar.
Eén van de recente betere body horror movies is toch wel Titane.The Substance - 8/10
Zalige body horror zoals in de jaren 80 met top acteerprestaties van de hoofdrollen.
Een origineel verhaal dat ik nog niet eerder ben tegen gekomen, love it!

Gouden Palm op Cannes is anders niet slecht?Eén van de recente betere body horror movies is toch wel Titane.
Maja, niet-Engelstalige horror ... Dat zien ze minder graag in Hollywood
Ook een apart verhaal trouwens
![]()
Gezien uiteraard!Eén van de recente betere body horror movies is toch wel Titane.
Maja, niet-Engelstalige horror ... Dat zien ze minder graag in Hollywood
Ook een apart verhaal trouwens
![]()
Cannes ... Frankrijk? Ik bedoel meer de imdb score heGouden Palm op Cannes is anders niet slecht?