Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lang geleden ook gezien. Het is zo absurd dat het tof wordt.

Le Daim is echt top!Haha ben wel fan. Le Daim is imo zijn beste maar ze hebben allemaal wel iets. Smoking Causes Coughing was ook weer zo een film die nu enkel bestaat dankzij Dupieux. Of dat nu positief of negatief is voor de wereld weet ik niet![]()

Vorige week zaterdag gezien op filmfest Gent, topfilm iddIk heb het al in de film thread gepost, maar the substance was voor mij veel beter dan verwacht. Top notch body horror
![]()
Ook benieuwd naar zijn Life of Chuck film, ook naar een verhaal van Stephen King, is blijkbaar al uit, maar niet in de cinema of zo? Weinig marketing van gezien.Misschien al eerder vermeld, maar Mike Flanagan gaat een miniserie van Stephen Kings Carrie maken voor Amazon. Ik ben benieuwd! Nu voor Spooktober aan mijn derde Flanagan serie bezig, The Haunting of Bly Manor, en ik vind het voorlopig al de beste die ik zag.
Distributie door Neon, release in 2025. Zal wel in de zalen komen bij ons, vermoed ik. Na Doctor Sleep kijk ik ernaar uit om nog eens een film van Flanagan in de bioscoop te gaan zien.Ook benieuwd naar zijn Life of Chuck film, ook naar een verhaal van Stephen King, is blijkbaar al uit, maar niet in de cinema of zo? Weinig marketing van gezien.

Can confirm, deze was top.Ik heb het al in de film thread gepost, maar the substance was voor mij veel beter dan verwacht. Top notch body horror
![]()
Je zou richting thrillers kunnen gaan, zoals Misery, The Silence of the Lambs, The Sixth Sense, Alien ...Mijn vriendin heeft nog niet zoveel films gezien dus probeer ik regelmatig eens een klassieker voor haar uit te kiezen. Voor vanavond twijfel ik daarom dus tussen The Exorcist of The Shining. Of een andere klassieke horrorfilm voor iemand die eigenlijk niet zoveel van horror houdt?
Mijn vriendin heeft nog niet zoveel films gezien dus probeer ik regelmatig eens een klassieker voor haar uit te kiezen. Voor vanavond twijfel ik daarom dus tussen The Exorcist of The Shining. Of een andere klassieke horrorfilm voor iemand die eigenlijk niet zoveel van horror houdt?
Je zou richting thrillers kunnen gaan, zoals Misery, The Silence of the Lambs, The Sixth Sense, Alien ...
Of je zou richting 'klassieke griezels' kunnen gaan zoals The Others, Sleepy Hollow, Dracula in de versie van Francis Ford Coppola, of terug in de tijd naar Hammer Studios of 'Universal classic monsters' als je way back wil gaan.
The Shining zou ik trouwens aanraden aan mensen die van artistiekere films houden (in dat geval raad ik ook de films aan die de laatste jaren als 'elevated horror' bestempeld worden), maar niet aan mensen die daar niet van houden.